کد خبر: 479786
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۳۶:۰۰
| |

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

نباید نیازی به واردات هیچ نوع واکسنی داشته باشیم

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: از ابتدا اعلام کردم هیچگونه واکسن خارجی استفاده نخواهم کرد و منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که اعتقاد کامل بر این داشتم واکسن ایرانی از بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود.

نباید نیازی به واردات هیچ نوع واکسنی داشته باشیم
کد خبر: 479786
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در مراسم آغاز فاز 3 مطالعات بالینی واکسن کوو ایران با بیان اینکه از ستاد اجرایی فرمان امام برای این کار بزرگی که در تولید واکسن کرونا انجام داده تشکر می‌کنم، اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم در حالی که بسیاری از کشورها توانایی تولید واکسن ندارند، ایران تولیدکننده واکسن کرونا است.

به گزارش ایلنا، وی تاکید کرد: از ابتدا اعلام کردم هیچگونه واکسن خارجی استفاده نخواهم کرد و منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که اعتقاد کامل بر این داشتم واکسن ایرانی از بهترین واکسن‌های دنیا خواهد بود.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود: در فاز 2 تست هم برای شرکت در مطالعات بالینی اعلام آمادگی کردم اما نپذیرفتند و با مشارکتم در فاز 3 تست انسانی موافقت کردند.

شهریاری تاکید کرد: مردم باور کنند وقتی نخبگان کشورمان در مسیری قرار می‌گیرند بهترین عملکرد را دارند و بهترین دستاورد را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هرچه سریعتر به تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا می‌رسیم، گفت: باید به جایی برسیم که نیازی به واردات هیچ نوع واکسنی نداشته باشیم و باید این توان را داشته باشیم که بی‌نیاز در تولید تمام واکسن‌ها باشیم.

گفتنی است شهریاری امروز در فاز 3 مطالعات بالینی واکسن کوو ایران را دریافت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها