کد خبر: 487471
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۵۳:۰۰
| |

امیر اسماعیلی، سردبیر روزنامه «صبح نو»:

ثبت شکایت درباره ضرب و شتم خانم مومنی انجام شده‌است/ مامور حراستی حق برخورد فیزیکی با خانم خبرنگار را ندارد

سردبیر روزنامه صبح نو گفت: اقدامات حقوقی در این خصوص انجام دادیم و ثبت شکایت انجام شده و منتظر مراحل بعدی هستیم. متاسفانه برخورد نامناسب و غیر قابل دفاعی انجام شده است که حقوق خبرنگار را زیر سئوال برده و مامور حراست بر روی یک خانم خبرنگار دست بلند کرده و برخورد فیزیکی داشته است.

ثبت شکایت درباره ضرب و شتم خانم مومنی انجام شده‌است/ مامور حراستی حق برخورد فیزیکی با خانم خبرنگار را ندارد
کد خبر: 487471
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر اسماعیلی، سردبیر روزنامه صبح نو با اشاره ضرب و شتم خانم فائزه مومنی خبرنگار روزنامه صبح نو در حین تهیه گزارش که مجرب به شکستگی انگشت دست این خبرنگار شده است گفت: خبرنگار ما برای تهیه گزارش به مجموعه واکسیانسیون کرونا مراجعه کرده که هنگام خروج از او خواسته اند که فایل های صوتی مصاحبه را پاک کند و ایشان مقاومت کرده که مامور حراست برخورد فیزیکی با او داشته و متاسفانه انگشت دست راست خانم مومنی به شکل خیلی بدی دچار شکستگی شده و حدود 2 ساعتی در اتاق عمل بودند.

به گزارش مدارا، وی ادامه داد: اقدامات حقوقی در این خصوص انجام دادیم و ثبت شکایت انجام شده و منتظر مراحل بعدی هستیم.

سردبیر روزنامه صبح نو گفت: ما اقدام این مامور حراست را به نام سیستم درمانی و وزارت بهداشت نمی نویسیم. این خطای یک مامور بوده و آنچه که در قانون پیش بینی شده باید برخورد هایی که لازم است انجام شود.

اسماعیلی گفت: نگاه ما نسبت به وزارت بهداشت و کادر درمان حمایتی بوده و موضوع گزارشی که خانم مومنی برای تهیه مراجعه کرده بود نیز همین رویکرد بوده اما متاسفانه برخورد نامناسب و غیر قابل دفاعی انجام شده است که حقوق خبرنگار را زیر سئوال برده و مامور حراست بر روی یک خانم خبرنگار دست بلند کرده و برخورد فیزیکی داشته است.

وی ادمه داد: حتی اگر اتفاقی در این بین افتاده باشد مامور حراستی حق برخورد فیزیکی با خانم خبرنگار را ندارد و باید قانونی رسیدگی شود.

سردبیر روزنامه صبح نو گفت: تا به امروز فقط علیرضا وهاب زاده، مشاور رسانه ای وزیر بهداشت پیگیر موضوع بودند و علاوه بر تماس خودشان تنها در تحریریه روزنامه حضور یافتند و دلجویی کردند. دیشب هم دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران مساعدت هایی در خصوص بیمارستان کردند و غیر از این 2 مورد هیچ تماس و عذر خواهی مطرح نشده و صورت نگرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها