کد خبر: 509961
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ۱۲:۳۱:۵۶
| |

آمار مراجعین به بیمارستان‌های خوزستان رکورد زد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طی 24 ساعت گذشته هشت و هزار و 300 نفر به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند که رکوردی جدید به شمار می‌رود.

آمار مراجعین به بیمارستان‌های خوزستان رکورد زد
کد خبر: 509961
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ۱۲:۳۱:۵۶

اعتمادآنلاین| فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و در رکوردی جدید، هشت و هزار و 300 مراجعه به بیمارستان‌های خوزستان ثبت شد همچنین در همین مدت 503 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

به گزارش فارس، وی افزود: بیمارستان‌ها و نظام سلامت دارای ظرفیتی معین است که در صورت افزایش مراجعات در روزهای آتی دچار مشکل خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر تاب آوری نظام سلامت به عنوان سد دفاعی مقابله با کرونا کاهش یابد قطعا میزان فوت ناشی از کرونا افزایش خواهد یافت و در تامین تخت‌های بیمارستانی دچار مشکل خواهیم شد.

وی ادامه داد: برای تامین تخت‌های عادی و مراقبت‌های ویژه، بیمارستان‌های نظامی در کنار بیمارستان‌های دانشگاهی و تامین اجتماعی آمده‌اند و تمام تلاشمان تامین تخت برای بیماران است.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: میزان ورود به بیمارستان‌ها بسیار بالاتر از موارد ترخیص است که بر همین اساس از مردم تقاضا داریم فقط دو هفته در خانه بمانند تا وضعیت کرونا در استان کنترل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها