کد خبر: 529108
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۰:۵۲:۰۵
| |

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل:

بازار گل محلاتی باید تا 6 ماه دیگر جا به جا شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به توافق با ارتش برای در اختیار قرار دادن 5 هکتار زمین در محدوده محلاتی برای انتقال بازار گل گفت:‌حداکثر ظرف 6 ماه این بازار منتقل می شود.

بازار گل محلاتی باید تا 6 ماه دیگر جا به جا شود
کد خبر: 529108
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۰:۵۲:۰۵

 قدرت اله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر به بررسی حادثه آتش سوزی بازار گل محلاتی پرداخت وگفت:  این بازار نیازمند ساماندهی است و نمی توانیم این بازار را حذف کنیم چون معیشت جمع کثیری از مردم به این بازار وابسته است.

به گزارش فارس، محمدی از برگزاری جلسه در روز 5 شنبه با ارتش در این زمینه خبر داد و گفت: 5 هکتار زمین خالی در این محدوده که متعلق به ارتش است را می خواهیم در اختیار کسبه این بازار بگذاریم. حداکثر ظرف 6 ماه این بازار منتقل می شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل  شهر تهران گفت:‌برای ساماندهی این بازار تا به حال اراده ای نبوده است و طرح های مُسکن و ابتدایی به کار برده اند.

وی افزود: 200 غرفه در این بازار هیچ  ارتباطی با گل و گیاه ندارد و باید جدا شود تا ظرف 6 ماه به سرانجام برسانیم در مدت یک ماه با 10 گروه از اتحادیه ها جلسه گذاشته ام و باید جوابگوی ما باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها