کد خبر: 537000
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۸:۳۷:۳۷
| |

استاندار گیلان:

رفع محرومیت یکی از برنامه‌های دولت انقلابی سیزدهم است

با اشاره به پیشگامی همیشگی مردم استان در پشتیبانی از فعالیت‌های خیراندیشانه، گفت: رفع محرومیت، یکی از برنامه‌های دولت انقلابی سیزدهم است و برای تحقق آن، اهتمام جدی داریم.

رفع محرومیت یکی از برنامه‌های دولت انقلابی سیزدهم است
کد خبر: 537000
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۸:۳۷:۳۷

اسدالله عباسی در مراسم رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در گیلان که به مناسبت آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس استان برگزار و از شبکه های ملی و سیمای استانی به صورت زنده پخش می شد، با تبریک ایام دهه فجر و نثار درود و صلوات به روح پر فتوح امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب؛ مشارکت مردم در عرصه های مختلف ازجمله انتخابات، نمایش مردم سالاری دینی، پشتیبانی از رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل، حضور در صحنه‌هایی که مردم دچار آسیب‌هایی ناشی از وقوع حوادث طبیعی شده اند و نیز کنار زدن فتنه‌ها و محکومیت بدخواهان نظام اسلامی بوده است.

وی با ستایش اقدام خیراندیشانه مردم در رفع محرومیت در آستانه آغاز چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عدالت یکی از محوری ترین موضوعاتی بوده که در دوران انقلاب مطرح و همواره برای توزیع عادلانه منابع و ثروت بین آحاد جامعه تلاش شده است.

استاندار گیلان با یادآوری پشتیبانی‌های مردم استان در دوران پرافتخار دفاع مقدس، یاد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: شهید سلیمانی علاوه بر اینکه مرد جبهه جهاد بود؛ در بخش توجه به معیشت مردم و رفع محرومیت نیز پیشگام بود و امروز، شاهد نقش آفرینی سپاه و بسیج با مشارکت ملت در محرومیت زدایی هستیم.

عباسی به سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت سیزدهم به گیلان اشاره و یکی از محوری ترین موضوعاتی که در این سفر مورد توجه بوده را توزیع عادلانه اعتبارات بویژه در مناطق محروم استان و اهتمام به رفع محرومیت عنوان و اضافه کرد: تدوین برنامه هایی بر محور اقتصاد کشاورزی، اقتصاد دریامحور، اقتصاد گردشگری و نیز تولیدات و مزیت های استان از برکات سفر بوده که البته بزودی این دستاوردها را به اطلاع مردم عزیز می رسانم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه محرومیت‌زدایی، همکاری و مشارکت بیمه سلامت، بسیج سازندگی و سپاه است تا افرادی که تاکنون مشمول بهره مندی از این بیمه نبوده اند، می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج محل، ثبت نام کرده و از مزایای آن استفاده کنند.

استاندار گیلان، طرح شهید سلیمانی را در کنترل و مهار کرونا، موثر خواند و کسب رتبه اول گیلان در واکسیناسیون را به دلیل استفاده از ظرفیت های این طرح عنوان کرد.

عباسی، در خاتمه سخنانش با تصریح اینکه لازمست با هم و در کنار هم، برنامه های راهبردی دولت سیزدهم را تحقق ببخشیم، گفت: بکوشیم در سایه وحدت، همدلی و هماهنگی؛ در کمترین زمان، بیشتری بهره وری را در جهت خدمت به مردم شریف به دست آوریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها