کد خبر: 537214
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۸:۱۶:۰۵
| |

راهپیمایی 22 بهمن مشهد به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود

با توجه به آغاز پیک ششم کرونا در کشور، راهپیمایی 22 بهمن مشهد به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.

راهپیمایی 22 بهمن مشهد به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود
کد خبر: 537214
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۸:۱۶:۰۵

راهپیمایی باشکوه یوم ا... ۲۲ بهمن در ۳۳ شهرستان استان برگزار می گردد که این مراسم در شهرستانها گناباد، باخرز، جغتای، خلیل‌آباد، زاوه، داورزن و فریمان با حضور مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تدابیر لازم برگزار و در شهرستانهای دیگر به صورت خودرویی خواهد بود.

به گزارش فارس، به نقل از شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در مشهد، راهپیمایی خودرویی از ساعت ۹ صبح روز جمعه از میدان ۱۵خرداد به‌طرف میدان بیت‌المقدس برگزار می‌شود. پایان بخش مراسم ۲۲ بهمن مشهد، شرکت مردم مؤمن و بصیر در مراسم معنوی نمازجمعه و سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و پس از آن، اقامه نمازجمعه به امامت آیت الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهدمقدس و قرائت قطعنامه در بین نماز ظهر و عصر خواهد بود.

برگزاری مراسم نورافشانی در پانزده نقطه شهر مشهد و سردادن بانگ تکبیر، از جمله برنامه هایی است که در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ساعت ۲۱ شب پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه اجرا می شود.

گفتنی است علاوه بر برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از طریق درگاه www.bahman1400.ir در راهپیمایی مجازی شرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها