کد خبر: 540545
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۶:۴۴:۴۷
| |

​کشف بیش از ۲۰۴ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در نظرآباد

فرمانده انتظامی نظرآباد از کشف بیش از ۲۰۴ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

​کشف بیش از ۲۰۴ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در نظرآباد
کد خبر: 540545
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ۱۶:۴۴:۴۷

سرهنگ فرج‌الله اسدالهی بعد از ظهر یکشنبه اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نظرآباد پس از کسب اطلاع از فعالیت باند قاچاق محموله مواد محترقه که قصد انتقال آن را از تهران به سمت شهرستان نظرآباد داشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش مهر، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی طی هماهنگی با مقام قضائی، خودرو حامل بار قاچاق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه از خودرو مورد نظر تعداد ۶۶ هزار ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر که در اعترافات خود به همدستی دو متهم دیگر معترف شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: مأموران با شناسایی مخفیگاه همدستان متهمان و در بازرسی از محل موفق به کشف بیش از ۱۳۸ هزار عدد انواع محترقه دیگر و دستگیری ۲ همدست آنان شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در مجموع ۴ متهم در این رابطه دستگیر و تعداد ۲۰۴ هزار ۸۲۵ عدد انواع مواد محترقه کشف و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: همه ساله در چهارشنبه آخر سال با حوادث و صدمات ناشی از انفجار مواد محترقه غیرمجاز و دست‌ساز مواجه می‌شویم که لازم است خانواده‌ها در این ایام مراقب فرزندان خود باشند و با نظارت، کنترل و آگاه کردن آنها، از خطرات و بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها