کد خبر: 551405
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۲۱:۵۳:۲۵
| |

فرمانده کل ناجا:

تجهیزات جدید به دریابانان الحاق می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اهمیت تقویت لجستیکی مجموعه دریابانی گفت: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی تقویت مجموعه دریابانی است و در سال جدید تجهیزات جدید در اختیار این مجموعه قرار خواهد گرفت.

تجهیزات جدید به دریابانان الحاق می‌شود
کد خبر: 551405
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۲۱:۵۳:۲۵

سردار حسین اشتری عصر امروز در حاشیه بازدید از فرماندهی پایگاه دریابانی قشم بیان کرد: نیروهای دریابانی در حراست از مرزهای کشور و مبارزه با قاچاق کالا از جان مایه می گذارند و شبانه روز در حال تلاش هستند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در سال های گذشته نیز تجهیز این مجموعه نتایج خوبی در پی داشته است و به تقویت بنیه دفاعی و موفقیت در ماموریت های محوله منجر شد.

به گفته سردار اشتری امسال هم با اضافه شدن شناورهای جدید به این مجموعه میزان موفقیت ماموریت ها و حفاظت و حراست از مرزهای دریایی افزایش می یابد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با روحیه خوب و استفاده از آموزش های مناسب در حال پاسداری از مرزها هستند و امنیت امروز مرزهای کشور چه در حوزه دریایی و چه حوزه زمینی و هوایی مدیون ازجانگذشتگی مرزبانان غیور کشور است.

فرمانده کل انتظامی کشور امروز۲۱ اردیبهشت ماه برای بازدید از پایگاه دریابانی سلخ با استقبال سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولین و پرسنل نظامی و انتظامی قشم وارد جزیره شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها