کد خبر: 610553
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۷:۳۰:۲۷
| |

عادت عجیب سارق خانه یکی از مسئولان کشور که باعث لورفتنش شد!

روزنامه همشهری نوشت: دی‌ماه پارسال دختر یکی از مقامات عالی‌رتبه به همراه همسرش به اداره پلیس رفت و گفت دزدان به خانه‌اش دستبرد زده‌اند.

عادت عجیب سارق خانه یکی از مسئولان کشور که باعث لورفتنش شد!
کد خبر: 610553
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۷:۳۰:۲۷

روزنامه همشهری گزارشی از دستگیری سارقانی دارد که به خانه یکی از مسئولان کشور هم دستبرد زده بودند.

به گزارش همشهری، وقتی سارقان حرفه‌ای که به‌صورت سریالی به خانه‌ها دستبرد می‌زدند با زیرکی مرد طلافروشی لو رفتند و دستگیر شدند، مأموران دفترچه‌ای در مخفیگاه آنها کشف کردند که اسرار زیادی در آن پنهان بود. اسراری ازجمله راز دستبرد به خانه دختر یکی از مقامات بلندپایه دولت و یکی دیگر از مسئولان مطرح کشور.

این روزنامه نوشت: دی‌ماه پارسال دختر یکی از مقامات عالی‌رتبه به همراه همسرش به اداره پلیس رفت و گفت دزدان به خانه‌اش دستبرد زده‌اند. وی که در یکی از محله‌های شمال شرق تهران ساکن است، به مأموران گفت: به همراه خانواده‌ام به سفر رفته بودیم و وقتی برگشتیم درها تخریب شده و دزدان به خانه دستبرد زده بودند. آنها علاوه بر آپارتمان ما به 2 واحد آپارتمان دیگری که در ساختمان بود دستبرد زده و لوازم قیمتی مانند پول، طلا و دلار را به سرقت برده بودند.

روزنامه همشهری به نقل از یکی از این سارقان نوشت: من یک عادت عجیب دارم که باعث شد راز سرقت‌هایمان فاش شود؛ ‌عادت به نوشتن سرقت‌ها داشتم. جزئیات سرقت‌ها را می‌نوشتم تا در حساب و کتاب اشتباه نکنم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها