کد خبر: 620035
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

اعتراض به کیفیت پایین مدارس؛ سال به سال کیفیت مدارس دولتی کاهش می‌یابد

روزنامه جوان نوشت: اگر سال به سال، کیفیت مدارس دولتی افزایش می‌یافت و کلاس‌های درس استانداردسازی می‌شد کمتر کسی حاضر می‌شد فرزندش را به مدارس غیردولتی بفرستد.

اعتراض به کیفیت پایین مدارس؛ سال به سال کیفیت مدارس دولتی کاهش می‌یابد
کد خبر: 620035
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۸:۰۰:۰۰

روزنامه اصولگرای جوان از کیفیت پایین مدارس دولتی انتقاد کرده است.

به گزارش جوان، اگر سال به سال، کیفیت مدارس دولتی افزایش می‌یافت و کلاس‌های درس استانداردسازی می‌شد، اگر در این سال‌ها، معلمان متخصص، باانگیزه و توانمند زیادی در مدارس دولتی استخدام می‌شدند، اگر تعداد دانش‌آموزان در هر کلاس، حداکثر ۲۴ نفر در نظر گرفته می‌شد و یک آموزش باکیفیت و رایگان در دسترس همه دانش‌آموزان قرار می‌گرفت، در چنین شرایطی کمتر کسی حاضر می‌شد فرزندش را به مدارس غیردولتی بفرستد.

این روزنامه اصولگرا افزوده است: در حال حاضر اغلب خانواده‌ها از کیفیت پایین آموزش در مدارس دولتی گلایه دارند، به همین دلیل به ناچار زیر بار هزینه‌های گران مدارس غیردولتی می‌روند و فرزندشان را در این مدارس ثبت‌نام می‌کنند. این در شرایطی است که با توجه به وضعیت معیشتی خانواده‌ها این شهریه به سختی تأمین می‌شود، چراکه برخی از والدین هر ماه حقوق ثابت ۷ میلیون تومانی دریافت می‌کنند، اما ناچارند که برای یک سال تحصیل فرزندشان، چند ده میلیون تومان پول به حساب مدارس غیردولتی واریز کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها