کد خبر: 626850
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۸:۲۵:۴۵
| |

تشکیل پرونده قضائی برای فروشندگان قبر در بهشت زهرا (س)

رئیس حوزه قضائی آفتاب از تشکیل پرونده برای بررسی جرایم ارتکابی فروشندگان قبر در بهشت زهرا (س) خبر داد.

تشکیل پرونده قضائی برای فروشندگان قبر در بهشت زهرا (س)
کد خبر: 626850
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۸:۲۵:۴۵

کریم ولی پور، رئیس حوزه قضائی آفتاب در خصوص علت بازداشت ۲ نفر در حوزه فروش قبور در بهشت زهرا (س)، اظهار کرد: تعدادی از شهروندان در ماه‌های اخیر اقدام به خریداری قبر‌هایی در بهشت زهرا (س) کرده بودند که بابت این قبور خریداری شده سندی صادر نشده بود.

به گزارش فارس، ولی‌پور گفت: فردی در داخل مجموعه بهشت زهرا (س) و یک نفر بیرون از این مجموعه با عنوان کارچاق کن و دلال قبور خریداری شده مذکور را به افرادی دیگر فروخته و در ادامه اقدام به صدور اسناد جعلی برای قبور بازفروخته شده به دیگران کرده بودند.

رئیس حوزه قضائی آفتاب بیان کرد: پس از دریافت گزارشات و بررسی مدارک موجود، اقدام مجرمانه این افراد برای مرجع قضائی محرز شد و پس از صدور دستور قضایی، این افراد دستگیر شدند. 

ولی پور تصریح کرد: متهمان تا به این لحظه اسناد زیادی را در خصوص فروش قبور به صورت جعلی صادر کردند که تا به این لحظه ۴ مورد از این اقدامات برای مرجع قضائی محرز شده است.

وی با بیان اینکه پرونده قضائی در خصوص رسیدگی به جرایم ارتکابی متهمان تشکیل شده و روند بررسی مقدماتی قضائی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر اتهام متهمان این پرونده دایر بر جعل اسناد دولتی و کلاهبرداری است که البته پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها