کد خبر: 661700
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۹ ۱۸:۱۰:۰۰
| |

فروش سوالات کنکور با رمز ارز تتر!

مادر یک دانش‌آموز گفت: در تلگرام سرچ کنید خرید و فروش سوالات نهایی، کانال‌های زیادی بالا می‌آید. تازه کانال‌هایی هم هستند که خرید و فروش سوالات کنکور می‌کنند آنها به ریال پول نمی‌گیرند، تتر می‌گیرند. کنکور اردیبهشت را 300 میلیون بسته بودند.

فروش سوالات کنکور با رمز ارز تتر!
کد خبر: 661700
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۹ ۱۸:۱۰:۰۰

روزنامه اعتماد گزارشی تقلب، بی‌نظمی و سرگردانی در امتحانات نهایی دبیرستان‌ها دارد. 

به گزارش اعتماد، در بخشی از این گزارش آمده است؛

مادر دیگری در راستای این گزارش با «اعتماد» صحبت کرد و اعلام کرد شما به راحتی می‌توانید به کانال‌های تقلب دسترسی داشته باشید. «خودم دیدم ساعت 50: 7 در کانال سوالات را گذاشته بودند. بعضی کانال‌ها 25 تومان برای کل سوالات می‌گیرند، برای تک درس 5 تومان می‌گیرند سوالات را به شما می‌فروشند. کانال‌ها زیادند. یک کانال هست مربوط به اخبار آموزش پرورش که می‌گوید سوالات را معلم‌ها و مراقب‌ها باید فرستاده باشند، چون عکس نشان می‌دهد سوالات روی میز است و روی صندلی بچه‌ها نیست، سریع هم کلیدهایش می‌آید. از این تقلب‌ها خیلی زیاد است.

در تلگرام سرچ کنید خرید و فروش سوالات نهایی، کانال‌های زیادی بالا می‌آید. تازه کانال‌هایی هم هستند که خرید و فروش سوالات کنکور می‌کنند آنها به ریال پول نمی‌گیرند، تتر می‌گیرند. کنکور اردیبهشت را 300 میلیون بسته بودند. چند حالت هم دارد اگر 6 ساعت پیش سوالات را بخواهید یک قیمت دارد، اگر 12 ساعت قبل بخواهید قیمتش فرق می‌کند.» همین مادر در ادامه می‌گوید: «مثلا دستگاه فلزیاب در ورودی جلسه گذاشته‌اند، اما کلید خانه که در جیب پسرم بود را اصلا نفهمید و از آن رد شد. آنقدر چسبیده به در فلزی است و دایم دارد بوق می‌زند که کسی نمی‌فهمد در جیب دانش‌آموزان چه هست.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها