کد خبر: 444680
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۰۹:۳۸:۰۰
| |

مدیرکل زندان های استان گیلان خبر داد:

گسترش ورزش‌های همگانی در زندان‌های استان گیلان

رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان های استان گیلان خاطرنشان کرد: کارمندان و کارگرانی که ورزش می کنند، از نظر روحی  و به لحاظ جسمی به مراتب شاداب تر و با انگیزه تر از سایر کارگران و کارمندان هستند که در نتیجه با گسترش فعالیت های ورزشی در بین کارمندان و کارگران ، با تولید و آبادانی بیشتر کشور روبرو خواهیم شد.

گسترش ورزش‌های همگانی در زندان‌های استان گیلان
کد خبر: 444680
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۰۹:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا محمدی اصل روز پنجشنبه پس از انعقاد همکاری با هیات ورزش های همگانی گیلان اظهار داشت: انعقاد این تفاهم نامه ، کمک شایانی به قشری می کند که به نوعی از جامعه قطع امید کرده و چشم امید آنها به افراد نیکوکار و خیر است.

وی افزود: در حال حاضر ورزش و فعالیت جسمانی ، بهترین راهکار برای بالا بردن سلامتی روح و جسم مددجویان و کارکنان پرتلاش زندان ها است که با امضای این تفاهم نامه، امیدوارم گام موثری در تحقق این امر برداشته شود.

مدیرکل اسبق اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: ورزش هایی همچون ورزش های همگانی علاوه بر تندرستی و سلامت جسم، نقش بسیار مهمی را در ایجاد نشاط اجتماعی ایفا می کند و به طور حتم بسط و گسترش ورزش های همگانی در سطح جامعه الزامی است و یکی از مولفه های دیگر ورزش های همگانی، پرداختن به ورزش کارمندان و کارگران است.

مدیرکل زندان های استان گیلان خاطرنشان کرد: کارمندان و کارگرانی که ورزش می کنند، از نظر روحی و به لحاظ جسمی به مراتب شاداب تر و با انگیزه تر از سایر کارگران و کارمندان هستند که در نتیجه با گسترش فعالیت های ورزشی در بین کارمندان و کارگران ، با تولید و آبادانی بیشتر کشور روبرو خواهیم شد.

همچنین رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان پس از انعقاد تفاهم نامه برای گسترش ورزش در زندان های گیلان اظهار داشت: در راستای ارتقای سلامت افراد و جامعه ، لازم است که همه ارگان ها ، سازمان ها و نهادها با هیات ورزش های همگانی گیلان همکاری کنند.

علیرضا زهری افزود:هیات ورزش های همگانی گیلان بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل زندان های گیلان ، با تمام توان سعی می کند تا با اجرای برنامه های مختلف ورزشی ، جشنواره ها و البته آموزش مربیان حرفه ای از بدنه خود سازمان زندان ها، ورزش ، نشاط و سلامتی را به مددجویان و کارکنان این سازمان در سراسر استان هدیه کند.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن این تفاهم نامه ، بیان کرد: هیات ورزش های همگانی گیلان در تمام حوزه ها با مربیانی که در این راستا توسط هیات آموزش می بینند ، همکاری همه جانبه ای را خواهد داشت تا بیش از پیش اقشار مختلف مردم به امر ورزش بپردازند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها