کد خبر: 446035
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ۰۷:۴۹:۰۰
| |

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

سازمان تامین اجتماعی مجموعه‌ای پیشرو در خدمات الکترونیک است

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان تسریع در ارائه خدمات، کاهش هزینه‌ها و ترددها را مهم‌ترین دستاورد این طرح اعلام کرد و گفت: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته هر دوشنبه تعدادی خدمت جدید از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان در دسترس بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران قرار خواهد گرفت. 

سازمان تامین اجتماعی مجموعه‌ای پیشرو در خدمات الکترونیک است
کد خبر: 446035
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ۰۷:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه در ادامه برنامه های اطلاع رسانی و آگاهی سازی جامعه هدف از خدمات غیرحضوری و اقدامات سازمانی، ضمن معرفی و تشریح طرح 3070 در برنامه رادیوئی دریچه، به سوالات تلفنی و پیامکی شهروندان پاسخگوئی نمود.

وی با اشاره به حرکتهای خوب تامین اجتماعی در زمینه تحقق خدمات اینترنتی برای حذف مراجعات، این سازمان را مجموعه ای پیشرو در توسعه خدمات الکترونیکی برشمرده و طرح 3070 که با هدف ارائه 30 خدمت بصورت کاملاً غیرحضوری با هدف کاهش سالانه 70 میلیون مراجعه در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است را جلوه ای از تلاش برای افزایش رضایتمندی در این حوزه دانست.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان تسریع در ارائه خدمات، کاهش هزینه ها و ترددها را مهمترین دستاورد این طرح اعلام و اظهار داشت: بر اساس پیش بینی صورت گرفته در هر دوشنبه تعدادی خدمت جدید از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir در دسترس بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران قرار خواهد گرفت.

علی حسین نژاد در این برنامه رادیوئی که بصورت زنده پخش می گردید با هشدار به شهروندان ، در خصوص تماسهای تلفنی افراد ناشناس که تحت عنوان صدور کارت هوشمند درمان درخواست وجه مینمایند اظهار داشت: تامین اجتماعی چنین برنامه ای نداشته و رویه تماس با افراد به این سبک هیچگاه در الگوی کاری سازمان نبوده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف تامین اعتبار دفترچه ها گامهایی برای رویکرد نوین در راستای حذف تدریجی دفترچه های کاغذی است افزود: هرگونه برنامه ای از طریق سایت های رسمی سازمان و همچنین رسانه های گروهی و صدا و سیما به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه این برنامه مدیرکل استان به سوالات تلفنی و پیامکی بیمه شدگان و بازنشستگان در مواردی همچون بیمه کارگران ساختمانی، بیمه بیکاری ناشی از شیوع کرونا، اجرای متناسب سازی برای مستمری بگیران و ... پاسخگوئی نمود.

منبع: روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها