کد خبر: 447019
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۱:۰۳:۰۰
| |

پلمب کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در آستانه اشرفیه

مسعود امیربنده‌ای، رئیس جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه، از پلمب یک کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در منطقه کیسم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

پلمب کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در آستانه اشرفیه
کد خبر: 447019
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از پلمب یک کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در منطقه کیسم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

مسعود امیربنده ای با اشاره به اینکه پلمپ این کارگاه روز گذشته بر اساس اجرای بند 3 مصوبات کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی شهرستان و با دستور مقام قضایی صورت گرفته افزود: همچنین کلیه فعالیت های این شرکت و واحدهای وابسته با آن تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس دیوار جنب این کارخانه شن و ماسه نیز به طول 150 متر در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها به دستور مقام قضایی قلع و قمع شده افزود: تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی ، برداشت غیر مجاز شن و ماسه ، دیوار کشی غیر مجاز از جمله تخلفات این کارخانه شن و ماسه بوده است.

به گفته امیربنده ای قلع و قمع مستحدثات تغییر کاربری داده شده و پلمب این کارخانه شن و ماسه با حضور بازپرس ، رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت و نیروی های انتظامی انجام شد.

وی در ادامه برخورد با هرگونه تغییر غیر مجاز اراضی کشاورزی را از سیاست های جهاد کشاورزی عنوان و تصریح کرد : شهرستان آستانه اشرفیه دارای بیش از 29 هزار هکتار از اراضی کشاورزی چون برنج ، بادام زمینی ، صیفی جات ، باغ ها است.

این شهرستان در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستا و حدود 108 هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها