کد خبر: 466053
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۲۰:۴۴:۵۹
| |

اجرای نسخه نویسی الکترونیکی توسط 900 پزشک تامین اجتماعی گیلان

رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: تاکنون 900 پزشک طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی استان نسخه نویسی الکترونیکی را اجرا کردند.

اجرای نسخه نویسی الکترونیکی توسط 900 پزشک تامین اجتماعی گیلان
کد خبر: 466053
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۲۰:۴۴:۵۹

اعتمادآنلاین| سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: تاکنون 900 پزشک طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی استان نسخه نویسی الکترونیکی را اجرا کردند.

دکتر رضا قنبرپور اظهار داشت: هم اکنون هزار و 100 پزشک و 150 دندانپزشک طرف قرارداد با تامین اجتماعی استان گیلان هستند که در آینده نه چندان دور همه باید نسخه نویسی الکترونیک را اجرا کنند.

وی خاطر نشان کرد: در نسخه نویسی الکترونیک بیمار با مراجعه به پزشک نیازی به دفترچه ندارد و تنها با ارائه کد ملی خود هویت و پوشش بیمه‌ ای وی تایید شده و همپوشانی بیمه‌ای بیمار نیز کنترل می شود.

وی با بیان اینکه از اول اسفندماه نیز صدور دفترچه های تامین اجتماعی همزمان با کشور در استان گیلان متوقف می شود، اضافه کرد: بیمه شدگان می توانند با ارایه کارت ملی، شناسنامه یا جلد دفترچه از خدمات درمانی بهره مند شوند.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: در اجرای این طرح 30 خدمت سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری می شود تا 70 میلیون بار مراجعه کاهش یابد.

افزون بر یک میلیون و 200 هزار نفر در گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها