کد خبر: 474408
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۰۸:۴۶:۳۵
| |

مراسم گرامیداشت مرحوم آرسن میناسیان، نیکوکار و چهره ماندگار شهر رشت برگزار شد

حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی استان گیلان روز گذشته در آیین بزرگداشت مرحوم آرسن میناسیان گفت: مرحوم میناسیان شخصیت اجتماعی ارزشمند و نیکوکاری داشت و هرگز نیازمندان را ناامید نمی‌کرد. در مراسم سالروز درگذشت مرحوم آرسن میناسیان که سیدعلی حسینی، مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت و چند تن از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند، جمعی از مردم رشت بر مزار این خیر فقید و چهره ماندگار گردهم آمدند.

مراسم گرامیداشت مرحوم آرسن میناسیان، نیکوکار و چهره ماندگار شهر رشت برگزار شد
کد خبر: 474408
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۰۸:۴۶:۳۵

اعتمادآنلاین| حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی استان گیلان روز گذشته در آیین بزرگداشت مرحوم آرسن میناسیان گفت: مرحوم میناسیان شخصیت اجتماعی ارزشمند و نیکوکاری داشت و هرگز نیازمندان را ناامید نمی‌کرد.

او افزود: این نیکوکار فقید دارو‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌داد و با همکاری خیران گیلانی مانند مرحوم حکیم‌زاده و آیت‌الله ضیابری آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت را تأسیس کرد و این نهاد در سال‌های طولانی در خدمت نیازمندان قرار داده شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان تصریح کرد: موسیو آرسن که بنیانگذار نخستین داروخانه شبانه روزی و آسایشگاه معلولین و سالمندان ایران در شهر رشت بود، مورد احترام مسلمانان شهر باران‌های نقره‌ای بود به گونه‌ای که پس از وفاتش بازار رشت تعطیل شد و مردم یاحسین گویان تابوت او را همراهی کردند.

در مراسم سالروز درگذشت مرحوم آرسن میناسیان که سیدعلی حسینی، مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت و چند تن از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند، جمعی از مردم رشت بر مزار این خیر فقید و چهره ماندگار گردهم آمدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها