کد خبر: 523994
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۸:۰۳:۰۰
| |

استاندار گیلان:

امروز در بخش بهداشت و درمان بیشترین میزان واکسیناسیون مرحله اول را در سطح کشور داریم

اسدالله عباسی استاندار گیلان روز چهارشنبه در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان گیلان به داشتن روحیه جهادی و تفکر بسیجی برای ارایه خدمت اشاره کرد و گفت: نیروهای جوان دارای روحیه بسیجی را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات در اسرع وقت برطرف شود و آنچه که شایسته مردم گیلان است را در این استان فراهم کنیم.

امروز در بخش بهداشت و درمان بیشترین میزان واکسیناسیون مرحله اول را در سطح کشور داریم
کد خبر: 523994
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۸:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی روز چهارشنبه در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان گیلان به داشتن روحیه جهادی و تفکر بسیجی برای ارایه خدمت اشاره کرد و گفت: نیروهای جوان دارای روحیه بسیجی را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات در اسرع وقت برطرف شود و آنچه که شایسته مردم گیلان است را در این استان فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: مشکلات موجود در جامعه به خصوص مشکلات استان گیلان با روحیه بسیجی و با کمک همه مسئولان برطرف می شود.

استاندار گیلان افزود: اگر امروز در بخش بهداشت و درمان بیشترین میزان واکسیناسیون مرحله اول را در سطح کشور داریم ، به دلیل طرح شهید سلیمانی و حضور بسیجیان است که بیش از 90 درصد از مردم واجد شرایط گیلان در مرحله اول واکسینه شده اند.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: بسیجیان در همه بخش ها و رفع مشکلات موجود برای خدمت رسانی پیشگام هستند که نمونه بارز آن را می توانیم پس از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله را مشاهده کنیم که بسیجیان برای کمک رسانی و خدمت به مردم پیشقدم هستند.

عباسی اضافه کرد: به طور حتم تا زمانی که روحیه بسیجی در کشور وجود داشته باشد ، هیچ دشمنی جرات نمی کند که به خاک ایران اسلامی چشم طمع داشته باشد و تاکنون نیز با همین تفکر بسیجی و حضور بسیجیان ، تمامی نقشه های شوم دشمنان ما خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و واژه بسیجی در نظام جمهوری اسلامی، منحصر به فرد است و نمی تواند در یک تشکیلات به خصوصی بگنجد چون بسیج یک تفکر و فرهنگ است و یکی از مولفه های مهم فرهنگ بسیجی، معامله با خداست چون بسیج برای خدا و رسیدن به معشوق خود، همه داشته هایش را فدا می کند.

استاندار گیلان اظهار کرد: سرباز ولایت بودن نیز دیگر مولفه مهم بسیج است که با یک اشاره ولایت، حرکت بصیرانه خود را در همه عرصه ها به اثبات می رساند و یک بسیجی اجازه نمی‌دهد که در دام فتنه گرفتار شود و با اطاعت از ولایت ، خود در صحنه ها حضور می یابد و دشمنان را ناامید می کند و حماسه های باشکوهی را خلق می کند.

وی گفت: یکی دیگر از مولفه های مهم بسیج ، مقاومت است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهدیم که دشمنان ما با تحریم های ظالمانه اقتصادی ، سیاسی و سایر تحریم ها می خواستند به کشور ما آسیب برسانند اما ملت ما مقتدرانه مقاومت کردند و دشمنان نیز از وضع تحریم های خود ناامید شده اند.

استاندار گیلان افزود: شجاعت نیز یکی دیگر از مولفه های مهم بسیج است که نمونه بارز آن را چندی پیش شاهد بودیم که چگونه نیروهای نظامی ما مقابل ناوهای استکبار ایستادگی کردند تا حق ملت ایران را بگیرند و اگر امروز اقتدار موشکی داریم و در دل دشمنان ما وحشت افتاده ، به دلیل بسیجی بودن ملت ما است.

مراسم نمایش اقتدار بسیجیان استان گیلان روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ، استاندار این استان ، فرماندهان سپاه و بسیجیان در مصلای شهرستان رشت برگزار شد.

منبع: ایرنا



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها