کد خبر: 609943
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۲۰:۰۰:۲۹
| |

دفاع روزنامه کیهان از دولت رئیسی؛ دولت روحانی همه کارها‌ را زمین‌گیر کرد

روزنامه کیهان نوشت: در دولت قبل به واسطه مدیریت خسته و کم تحرک، غربگرا و آلوده به‌اشرافیگری، بسیاری از امور مهم بر زمین ماند. اما از شروع به کار دولت سیزدهم تا به اکنون، رسیدگی به مطالبات مردم در استان‌های مختلف و از جمله خوزستان با جدیت و پیگیری دنبال شده است.

دفاع روزنامه کیهان از دولت رئیسی؛ دولت روحانی همه کارها‌ را زمین‌گیر کرد
کد خبر: 609943
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۲۰:۰۰:۲۹

روزنامه کیهان به بهانه سفر ابراهیم رییسی به خوزستان مدعی شده دولت سیزدهم مشکلات مردم این استان را برطرف کرده و با حمله به دولت حسن روحانی نوشته: مردم خوزستان بهتر می‌دانند فرق می‌کند چه کسی رییس‌جمهور باشد!

به گزارش کیهان، در دولت قبل همه امور کشور و حتی آب خوردن مردم به نقطه‌های خیالی و از جمله برجام و FATF موکول شد. در دولت قبل و بهتر است بگوییم «دولتِ مدعیان اصلاحات» به واسطه مدیریت خسته و کم تحرک، غربگرا و آلوده به‌اشرافیگری، بسیاری از امور مهم بر زمین ماند. یکی از موارد مذکور، رسیدگی به مطالبات مردم شریف و غیور خوزستان بود.  اما از شروع به کار دولت سیزدهم تا به اکنون، رسیدگی به مطالبات مردم در استان‌های مختلف و از جمله خوزستان با جدیت و پیگیری دنبال شده است.

این روزنامه افزوده است: مردم عزیز ایران به خوبی از عملکردها آگاه هستند و کارنامه افراد را با یکدیگر مقایسه می‌کنند. شاید اکنون مردم شریف خوزستان بهتر از هرکسی می‌دانند که فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور باشد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها