کد خبر: 195164
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۱۴:۳۲:۰۰
| |

رایزنی‌ها برای انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور

استاندار خراسان جنوبی از ادامه رایزنی‌ها در خصوص اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور خبر داد.

رایزنی‌ها برای انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور
کد خبر: 195164
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۱۴:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری استان با بیان اینکه بهترین گزینه برای تأمین آب شرب شرق کشور،انتقال آب از دریای عمان به این منطقه است، گفت: از ابتدای سال تاکنون در این خصوص با وزرای مربوطه وارد مذاکره شدیم و به نتایج ارزنده ای نیز رسیدیم.

وی با بیان اینکه استان های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی با مشکل بی آبی روبرو هستند،افزود:انتظار داریم نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان این دو استان برای اجرای موفق این پروژه وارد مذاکره شوند.

امیرحسنخانی نماینده مردم شهرستان های طبس،فردوس،بشرویه وسرایان نیز با بیان اینکه، نمایندگان خراسان جنوبی به دنبال ارائه طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی به مجلس شورای اسلامی هستند،گفت:نمایندگان خراسان جنوبی نیز به صورت مجزا پیگیر اجرایی شدن طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی هستند.

حسینی دبیر شورای اداری استان نیز خواستار نظارت دستگاه های اجرایی بر قیمت کالاها و مواد غذایی شد و افزود: در هر بخشی که سوء استفاده مالی صورت گیرد نیاز به برخورد جدی است.

علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز با بیان اینکه فقط 8 دستگاه اجرایی استان،موفق به جذب 80 تا 100 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای شدند،اظهار کرد:31 دستگاه اجرایی استان نیز نتوانستند در این بخش اعتباری جذب کنند که در این زمینه باید بیشتر تلاش می کردند.

آرین رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی نیز از کاهش اعتبارات تملک دارایی استان در سال 97 خبر داد و گفت:با توجه به کاهش درآمدهای نفتی، اعتبارات تملک دارایی استان از 394 میلیارد تومان سال 96 به 184 میلیارد تومان در سال 97 کاهش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها