کد خبر: 195774
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۴:۴۷:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مرکزی گفت:

شهرهای استان مرکزی تابستان امسال نیاز به جیره‌بندی آب ندارند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مرکزی گفت: در شهر‌های کوچک امکان رو به رو شدن با محدودیت آب وجود دارد، اما برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای است که نیاز به جیره‌بندی نباشد.

شهرهای استان مرکزی تابستان امسال نیاز به جیره‌بندی آب ندارند
کد خبر: 195774
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۴:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا خلیلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مرکزی با اشاره به محدودیت منابع آب در استان اظهار داشت: با کمبود آب روبه‌رو نخواهیم شد و با برنامه‌ریز‌ی‌هایی که انجام شده است در هیچ کدام از شهرهای استان جیره‌بندی آب را نخواهیم داشت.

وی افزود: در شهر‌های کوچک مثل تفرش امکان رو به رو شدن با محدودیت آب وجود دارد، اما برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای است که نیاز به جیره‌بندی نباشد، در فصل تابستان جیره‌بندی آب برای هیچ یک از 33 شهر استان اتفاق نمی‌افتد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مرکزی تصریح کرد: این اطمینان وجود دارد که در هیچ یک از نقاط استان نیترات موجود در آب به هیچ‌عنوان خارج از استاندارد و سقفی که دانشگاه علوم پزشکی و سازمان محیط زیست اعلام کرده‌اند، نیست، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان محیط زیست نظارت بر روی این امور دارند و هیچ‌گونه نگرانی نداریم.

خلیلی خاطرنشان کرد: برای فرهنگ‌سازی برنامه‌های خوبی انجام شده است، برگزاری هفته صرفه‌جویی در مصرف آب با اجرای هر روز یک کار فرهنگی انجام می‌شود، استفاده از جرائد، استفاده از تیزرهای تبلیغاتی، استفاده از صدا و سیما و مطبوعات، استفاده از تمام ظرفیت‌ها تا این که مخاطبان را که مشتریان این شرکت هستند نسبت به نگرانی‌های ما و نگرانی‌های خودشان مطلع سازیم هم مورد توجه است.

وی با اشاره به این که در فصل تابستان مصرف آب بالاتر از حد فصول دیگر سال است گفت: باید در فصل تابستان مصرف آب را درست مدیریت کنیم تا در این 3 ماه با قطع آب روبه‌رو نشویم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها