کد خبر: 221221
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۷:۴۱:۰۰
| |

فرماندار مراغه اعلام کرد:

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در مراغه

فرماندار مراغه گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی موجب توسعه این شهرستان خواهد شد وعملیات اجرائی و تملک زمین برای احداث منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان با حضور کارشناسان دستگاه‌های اجرائی مربوطه آغاز شد.

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در مراغه
کد خبر: 221221
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۷:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید شکری فرماندار مراغه عصر امروز در جلسه هماهنگی آغاز عملیات اجرائی منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان، اظهارداشت: امروز با حضور مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرائی استان عملیات پیگیری منطقه ویژه اقتصادی در مراغه آغاز شد.

وی گفت: با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان شاهد توسعه مراغه در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی خواهیم بود.

شکری در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان، اظهارداشت: با عزم همگانی کلیه دستگاه‌های اجرائی در این شهرستان مراحل تملک زمین و احداث منطقه ویژه اقتصادی انجام و بزودی شاهد رونق اقتصادی در مراغه خواهیم بود.

وی افزود: هیئت دولت در سفر اخیر خود به استان آذربایجان شرقی موضوع ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را تصویب کرده است و مطالعات آن در گذشته انجام و هم اکنون شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح هستیم.

آغاز احداث شهرک صنعتی شماره 2 مراغه

حمیدی شکری فرماندار مراغه در ادامه با اشاره به احداث شهرک صنعتی شماره 2 در این شهرستان، اظهارداشت: با هدف توسعه شهرک صنعتی این شهرستان فاز دوم توسعه شهرک صنعتی در مراغه آغاز می‌شود.

وی گفت: توجه به بخش تولید و صنعت در استان یکی از اولویت‌های کاری بوده و در این شهرستان نیز اقدامات لازم برای برسی مشکلات واحدهای تولیدی انجام شده است.

شکری، اضافه کرد: درحال حاضر 22 هکتار زمین قابل واگذاری به بخش خصوصی جهت احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان موجود است که تلاش می‌شود با راه اندازی بخش سرمایه گذاری در فرمانداری سرمایه گذاران بخش خصوصی جدیدی جذب شوند.

وی ادامه داد: مکان یابی صحیح در احداث کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی امری ضروری بوده و باید در مکان یابی و تملک زمین برای شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان و منطقه ویژه اقتصادی توجه لازم انجام شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها