کد خبر: 221756
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۷:۰۲:۰۰
| |

رئیس فنی‌و حرفه‌ای خلیج فارس بندرماهشهر خبر داد:

دوره آموزش غواصی به‌صورت رایگان در ماهشهر برگزار می‌شود

رئیس فنی‌و حرفه‌ای خلیج فارس بندرماهشهر گفت: آموزش رشته غواصی که یک رشته منحصر به فرد و خاص بوده به صورت کاملا رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای بندرماهشهر برگزار می‌شود.

دوره آموزش غواصی به‌صورت رایگان در ماهشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 221756
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۷:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حبیب غفاری رئیس فنی‌و حرفه‌ای خلیج فارس بندرماهشهر اظهار داشت: در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بندرماهشهر رشته‌های برق، جوشکاری، تراشکاری، جوشکاری و لوله‌کشی آمادگی جذب کارآموز را دارد؛ کارآفرینی پیش نیاز یک شغل بوده که ما برای خواهران و برادران اجرا می‌کنیم.

وی افزود: یک رشته منحصر به فرد و خاص در مرکز فنی و حرفه‌ای ماهشهر برگزار می‌شود که ما از سراسر کشور داوطلب جذب می‌کنیم و برای افراد که از خارج شهرستان می‌آیند امگانات خوابگاه وجود دارد که می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس فنی‌و حرفه‌ای خلیج فارس بندرماهشهر بیان کرد: آموزش این رشته بصورت کاملا رایگان بوده و بازار کار خوبی برای این رشته وجود دارد؛ با توجه به اینکه شهرستان بندرماهشهر در حاشیه‌ی خلیج فارس قرار دارد حرفه‌ی غواصی یکی از حرفه‌های پرطرفدار بوده و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

وی گفت: امروز یک مرکز فنی و حرفه‌ای برای آموزش فرش‌بافی و کارآفرینی برای بانوان در بندرامام خمینی افتتاح شد؛ در کنار مجمتع‌های پتروشیمی منطقه شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی نیز افتتاح شده که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند افراد را مهارت‌هایی برای کسب مدرک فنی‌ و حرفه‌ای و کار در صنایع پتروشیمی گمک کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها