کد خبر: 222333
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۷:۰۶:۰۰
| |

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان:

دستگاه های اجرایی همدان برای روز خبرنگار برنامه داشته باشند

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: دستگاه های اجرایی همدان برای روز خبرنگار برنامه داشته باشند.

دستگاه های اجرایی همدان برای روز خبرنگار برنامه داشته باشند
کد خبر: 222333
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۷:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| اسدالله ربانی مهر ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز 17 مرداد روز گرامیداشت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: امروز تکریم اهالی فرهنگ و رسانه یک ضرورت است و باید جایگاه اهالی فرهنگ و رسانه را در جامعه حفظ کنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: استان همدان با این سابقه فرهنگی و تاریخی باید در تمام حوزه های فرهنگی الگو و سرآمد باشد و امروز تکریم اهالی رسانه و فرهنگ یک وظیفه همگانی است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: خبرنگاران طی سال زحمات زیادی را متحمل می شوند و در تمام برنامه ها حضور دارند و باید دستگاه های اجرایی استان در روز خبرنگار برنامه هایی در راستای تکریم خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه امروز رسانه ها با مشکلات زیادی روبرو هستند و باید دستگاه های اجرایی همکاری بیشتری با رسانه ها داشته و ارتباط و تعامل بیشتری با خبرنگاران داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: خانه مطبوعات استان برنامه هایی را برای برگزاری مراسم روز و هفته خبرنگار پیش بینی کرده که باید دستگاه ها در این زمینه و در راستای اجرای بهتر برنامه ها همکاری لازم را داشته باشند.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها