کد خبر: 222780
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۳:۲۸:۰۰
| |

استاندار لرستان اعلام کرد:

فرودگاه خرم‌آباد توان پذیرش هواپیمای «ای تی آر» را ندارد

استاندار لرستان گفت: فرودگاه خرم‌آباد توان پذیرش هواپیمای ای تی آر را ندارد.

فرودگاه خرم‌آباد توان پذیرش هواپیمای «ای تی آر» را ندارد
کد خبر: 222780
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۳:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سید موسی خادمی استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: پرواز شرکت‌های ایران‌ایر و ماهان در این فرودگاه برقرار بوده که شرکت ایران‌ایر در طول هفته سه پرواز دارد و برای افزایش پروازها پیگیر هستیم. هواپیمایی ایران‌ایر وعده داده تا پس از تعمیر یکی از هواپیماهای این شرکت آن را برای پرواز در فرودگاه خرم‌آباد به‌کارگیرند تا شاهد افزایش پروازهای این شرکت در لرستان باشیم.

استاندار اضافه کرد:همچنین با توجه به اینکه ناوگان ایران ایر پهن‌پیکر و ای تی آر هستند این عاملی شده تا این شرکت نتواند ناوگان خود در فرودگاه خرم‌آباد را افزایش دهد. فرودگاه خرم‌آباد توان پذیرش هواپیمای ای تی آر را ندارد پس بنابراین بخش عمده‌ای از امتیازی که برای نوسازی این ناوگان وجود دارد شامل فرودگاه خرم‌آباد نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: مقرر شده یک فروند هواپیمای فوکر در دست تعمیر و سه فروند هواپیمای جدید توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه خرم‌آباد بکار گرفته شود.

وی در مورد انجام پرواز حج در خرم‌آباد گفت: این پرواز به دلایل فنی باید با 50 درصد ظرفیت هواپیما در این فرودگاه انجام شود که این امر موجب افزایش هزینه‌های بلیط می‎شود در غیر این صورت برای شرکت هواپیمایی صرفه اقتصادی ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها