کد خبر: 223869
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۶:۰۷:۰۰
| |

رئیس صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تشکیل ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ‌ستاد احتکار و اختفاء خبر داد.

تشکیل ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء در کهگیلویه وبویراحمد
کد خبر: 223869
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۶:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| داریوش دیودیده رئیس صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص افزود: در شرایط کنونی، بصورت ویژه انبارها و مراکز ذخیره سازی کالاها و فروشگاههای بزرگ و عمده را بازرسی می کنیم.

رئیس صنعت ، معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد با توجه به شرایط حساس بازار وجلوگیری از سودجویان احتمالی ، از تشکیل ستاد مبارزه با احتکار واختفاء با همکاری دستگاههای نظارتی مرتبط خبر داد و بیان کرد:تاکنون تعداد 1205 انبار و مکان ذخیره سازی کالاهای پرمصرف و موردنیاز شناسایی شده و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بصورت مستمر از این مکانها بازرسی دارند.

وی خاطرنشان کرد: از متصدیان آنها خواسته شده در هفته یکبار موجودی انبارهای خود را تحویل کارشناس مربوطه سازمان صنعت دهد.

رئیس صنعت ، معدن و تجارت هم چنین از تشکیل13 اکیب بازرسی جهت رصد کردن بازار استان خبر داد و اظهار کرد: روزانه با همکاری تعزیرات حکومتی به منظور کنترل بازار و نظارت بر کالاهای پر مصرف گشت مشترک برگزار می شود.

این مسئول بیان کرد: از آنجایی که احتکار و اختفاء مهمترین عاملی است که می‌تواند تنظیم بازار را برهم زند لذا با توجه به شرایط بد و نوسانات زیادی که در بازار کشور وجود دارد، لیکن تاکنون اقلام وکالاهای پر مصرف در انبارها و مراکز ذخیره کالا در استان وجود دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها