کد خبر: 225183
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۰:۰۸:۰۰
| |

شهردار خوی اعلام کرد:

وضعیت بد اقتصادی مردم، شهرداری‌ها را دچار بحران بودجه و کسر درآمد کرده است

شهردار خوی گفت: وضعیت بد اقتصادی مردم سبب شده شهرداری‌های نیز دچار بحران کسر درآمد و محقق نشدن برنامه‌های عمرانی و خدماتی شوند.

وضعیت بد اقتصادی مردم، شهرداری‌ها را دچار بحران بودجه و کسر درآمد کرده است
کد خبر: 225183
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محرم اکبرزاده شهردار خوی با تشریح وضعیت درآمدی شهردای این شهر اظهار داشت: وقتی که گردش مالی اقشار مختلف مردم پایین باشد، بیشترین تأثیر مالی را روی شهرداری می‌گذارد. در سه سال گذشته، بیشتر شهرداری‌ها موفق به محقق‌کردن بودجه خود نشدند اما باتدبیر و حمایت شهرداری و شورای شهر، کمترین مشکل را نسبت به دیگر شهرهای هم‌جوار را داشتیم.

شهردار خوی با اشاره به اقدامات شهرداری در طول یک سال گذشته تصریح کرد: افتتاح آمفی‌تئاتر روباز، پل غیرهمسطح جهاد، ساماندهی ورودی‌های شهر، ایجاد 5 کیلومتر فضای سبز و جدول‌گذاری در کمربندی شهید حجازی فر، نوسازی جداول خیابان امام خمینی شمالی و جنوبی، ساماندهی بلورهای کشاورز و شمس تبریزی کوی ولیعصر، ایجاد 1.5 هکتار فضای سبز در کوی صفا بخشی از اقدامات شهرداری خوی در طول یک سال گذشته بود.

وی بیان داشت: امسال احداث 2.7 کیلومتر کمربندی با اعتباری بالغ‌بر 100 میلیارد ریال از پل خاتون تا جاده قطور را در برنامه داریم که پروژه به میزان 450 هزار مترمربع بایدخاک‌برداری شود و حجم عظیم خاک‌برداری، وسعت این پروژه را نشان می‌دهد.

اکبرزاده یادآور شد: پل غیرهمسطح آیت‌الله خویی بااعتباری بالغ‌بر 110 میلیارد ریال با طراحی منحصر به فرد که تداخلی در مسیر عبوری خودروها از تقاطع به وجود نمی‌آورد و نیز مسیر دوچرخه و پیاده‌روی بر روی پل در نظر گرفته شده است.

شهردار خوی با اشاره به همت استوار شهرداری برای ریشه‌کن کردن مناطق محروم و حذف سکونتگاه‌ها گفت و تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری، توجه به مناطق محروم و حذف سکونتگاه‌ها است که در این راستا، مناطق ملأ باغی، جمشیدآباد، یدی لر و تخته پل از مناطق هدف شهرداری است و سه منطقه‌ی ملأ باغی، جمشیدآباد و تخته پل ساماندهی شده و منطقه یدی لر به دلیل اجرای عملیات توسعه شبکه فاضلاب به تعویق افتاده است و همچنین برای خارج کردن کوی ولیعصر از سکونتگاه، باید خدمات شهری را به کوی ولیعصر انتقال دهیم.

وی اظهار داشت: دیوار کشی ضلع شرقی آرامگاه شمس تبریزی به‌پایان رسیده است وآزادسازی تنها پلاک باقی‌مانده از املاک مجاور آرامگاه شمس تبریزی با درایت شهرداری خوی، تأمین اعتبارشده و مراحل آزادسازی را طی می‌کند.

شهردار خوی با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: دو قشر خبرنگار و هنرمند به جایگاه اصلی خود نسبت به‌زحمت‌هایی که متحمل می‌شوند، نرسیده‌اند و همیشه در مضیقه‌ی مالی هستند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها