کد خبر: 226332
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

معاون پشتیبانی و امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

دلالان علت افزایش قیمت لبنیات در کهگیلویه و بویراحمد

معاون پشتیبانی و امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دلال ها علت افزایش قیمت لبنیات در بازار استان هستند.

دلالان علت افزایش قیمت لبنیات در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 226332
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جعفر طالبیان پور معاون پشتیبانی و امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان افزود: این افراد با قیمت کم شیر را از روستائیان و دامداران خریداری و با قیمت هنگفت در بازار عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه متولیان باید از ادامه فعالیت منفعت طلبانه این افراد جلوگیری کنند، اظهار کرد: دلالان بسیاری از کالاها را با همان قیمت قبلی خریداری کرده و با قیمتی بسیار بیشتر و حتی چند برابر به مردم عرضه می کنند .

معاون پشتیبانی و امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود کالاهای اساسی مورد نیاز در استان، تصریح کرد: در شرایط فعلی مشکلی در زمینه تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد .

طالبیان پور تصریح کرد: در انبارهای استان 800 تن برنج، 30 هزار تن گندم، 200 تن مرغ منجمد، 60 تن گوشت گوساله، یکهزار تن سویا، دوهزار تن ذرت و یکهزار تن جو ذخیره سازی شده است .

وی افزایش قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز را ناشی از افزایش قیمت نهاده های دامی عنوان کرد و ادامه داد: 90 درصد از نهاده های دامی در کشور وارداتی است و قیمت سویا، جو و ذرت نیز افزایش یافته است.

معاون پشتیبانی و امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افزایش قیمت نهاده های دامی بین 30 تا 50 درصد است و سویا از 980 تومان در اریبهشت ماه امسال به یکهزار و 500 تومان رسیده است .

طالبیان پور اضافه کرد: همچنین قیمت جو از 980 تومان به یک یکهزار و 400 تومان و ذرت از یکهزار و 750 تومان به دوهزار و 600 تومان افزایش یافته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها