کد خبر: 240376
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۰:۲۸:۰۰
| |

مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان اعلام کرد:

مصدومیت 16 دانش‌آموز در واژگونی مینی‌بوسی در خوزستان

مسئول روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ساعتی پیش از ظهر امروز- دوشنبه 30 مهرماه جاری- مینی بوس ‌حامل دانش آموزان پسر مدرسه‌ای در محور لالی به تراز دره آرپناه واژگون شد.

مصدومیت 16 دانش‌آموز در واژگونی مینی‌بوسی در خوزستان
کد خبر: 240376
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ ۱۰:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا رفیعی از مصدومیت 16 دانش‌آموز در واژگونی مینی‌بوسی در خوزستان خبر داد و گفت:ساعت 13 ظهر امروز در تماس با مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه جندی شاپور اهواز، واژگونی مینی‌بوس مدرسه در محور لالی به تراز دره آرپناه گزارش داده شد.

وی بیان کرد: تعداد مصدومان این حادثه 16 تن است که 6 نفر آنها به بیمارستان گلستان اهواز، 2 نفر به مسجد سلیمان و ما‌بقی نیز به بیمارستان امید لالی انتقال یافتند و حال دو تن از مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گفته رفیعی، بهزاد جمالی، وحید جمالی، منصور جمالی، افشین باقری، هوشنگ مهربابادی، سامان مهربانی، احسان جمالی‌گله، مهدی مهری، حسن مهرفرد و فردین مهربابادی از جمله مصدومان این حادثه بوده که به غیر از منصور جمالی حال مابقی مصدومان خوب گزارش شد‌ه است.

آخرین وضعیت درمان مصدومان

همچنین فرهاد حمزه‌لویی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعزام مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان به اهواز اظهار کرد: روز گذشته تعدادی از مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند. در حال حاضر سه نفر از این مصدومان در بیمارستان گلستان بستری هستند و مابقی مرخص شده‌اند.

وی افزود: یکی از مصدومان با درجه چهار هوشیاری در آی سی یو و یک نفر دیگر در نیز در اعصاب و روان بستری هستند. مراحل درمان مصدوم دیگر این حادثه نیز در حال انجام است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها