کد خبر: 241672
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ۱۳:۰۳:۰۰
| |

رییس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد:

کشف 38 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در همدان

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در دو عملیات پلیس 38 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز شناسایی و دو راننده همراه خودروهای حامل سوخت قاچاق به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای رسیدگی منتقل شدند.

کشف 38 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در همدان
کد خبر: 241672
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۷ ۱۳:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار رضا زارعی با بیان اینکه با خبر شدیم یک دستگاه کامیون تانکردار حامل فرآورده نفتی قاچاق است، اظهار کرد: این موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت. در محورهای مواصلاتی استان دو اکیپ مستقر شد که در مسیر جورقان این کامیون شناسایی و توقیف شد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز به ارزش تقریبی150 میلیون ریال کشف شد. همچنین ماموران پلیس آگاهی استان در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه خودروی کامیون تانکردار اسکانیا سفید رنگ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند، بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال کشف شد.

زارعی گفت: دو خودرو به همراه دو راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها