کد خبر: 247151
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۰۸:۴۱:۰۰
| |

عضو شورای شهر رشت:

امیدوارم اعتبار ساماندهی رودخانه‌های رشت حیف و میل نشود

رییس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اختصاص اعتبار مجدد به منظور احیای رودخانه های گوهر رود و زرجوب رشت اظهار کرد: امیدواریم این اعتبار به زودی و به منظور ساماندهی و احیای دو رودخانه رشت اختصاص پیدا کرده و حیف و میل نشود.

امیدوارم اعتبار ساماندهی رودخانه‌های رشت حیف و میل نشود
کد خبر: 247151
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه شیرزاد به سفر اخیر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: نوبخت در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به اختصاص اعتبار 60 میلیارد تومان در سنوات گذشته به منظور ساماندهی رودخانه های رشت اشاره کرده و این در حالی است که تا کنون و عملا اقدام موثری توسط دستگاه های متولی در این حوزه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه اعتبار ساماندهی رودخانه های رشت باید برای همین مهم هزینه بشود افزود: پنجاه میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در سفر گذشته هیئت دولت به گیلان همانند گوشت قربانی تقسیم شده و این موضوع موجب نارضایتی و گلایه های فراوانی شده است.

رسیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با ابراز گلایه از وضعیت نامطلوب رودخانه های رشت گفت: لایروبی، دیوارگذاری ، تبدیل حاشیه رودخانه زرجوب و گوهر رود به فضای سبز و پارک، آزاد سازی و تملک حرایم رودخانه، ایجاد پارک های محله ای و …. از جمله اقداماتی است که شهرداری رشت به منظور ساماندهی گوهررود و زرجوب انجام داده اما اینها کافی نیست و انتظار داریم وعده های مطرح شده پیرامون رودخانه های رشت به زودی محقق شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها