کد خبر: 255739
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۱:۲۵:۰۰
| |

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی عنوان کرد:

فرصت 10 روزه برای روشن شدن میزان تعدیات به اراضی ملی

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی از اداره کل راه و شهرسازی به‌منظور تشخیص شفافیت عملکرد، بررسی ساز و کار‌ها و سنجش وظایف نظارتی و مدیریتی و تسهیل امکان انجام اقدامات قانونی، ظرف مهلت 10 روز، گزارشی شفاف و روشن از میزان تعدیات اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به اراضی ملی واقع در محدوده شهر‌های استان ارائه کند.

فرصت 10 روزه برای روشن شدن میزان تعدیات به اراضی ملی
کد خبر: 255739
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۱:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اسدالله جعفری رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در نهمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال سال جاری، رعایت عدالت اجتماعی را یکی از مهم‌ترین وظایف و فلسفه اصلی تشکیل این شورا را پاسداری از حقوق محرومان، مستضعفان و صیانت از حقوق بیت‌المال دانست.

وی گفت: در این جلسه، از اداره کل راه و شهرسازی استان خواسته شد به‌منظور تشخیص شفافیت عملکرد، بررسی ساز و کار‌ها و سنجش وظایف نظارتی و مدیریتی و تسهیل امکان انجام اقدامات قانونی، ظرف مهلت 10 روز، گزارشی شفاف و روشن از میزان تعدیات اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به اراضی ملی واقع در محدوده شهر‌های استان ارائه کند.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: با توجه به اینکه اراضی دولتی به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی و ... در محدوده شهر‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف واگذارشده و برخلاف انقضاء مهلت تعیین‌شده فاقد پیشرفت فیزیکی لازم بودند، باید تعیین تکلیف شوند.

گفتنی است: در این جلسه مصوب شد که اداره کل راه و شهرسازی فهرستی کامل از اراضی ملی واقع در محدوده شهر‌های استان ارائه کند تا پس از اخذ داده‌های آماری و گزارش دستگاه‌های متولی و نظارتی، حسب مورد نسبت به خلع ید و اعاده این اراضی به بیت‌المال اقدام لازم صورت گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها