کد خبر: 257876
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج:

اعتباری برای نوسازی ناوگان‌ تاکسیرانی لحاظ نشده است

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی کلان‌شهر کرج، گفت: طبق اعلام اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در بودجه سال آینده اعتباری برای نوسازی ناوگان‌های تاکسیرانی لحاظ نشده است.

اعتباری برای نوسازی ناوگان‌ تاکسیرانی لحاظ نشده است
کد خبر: 257876
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجید استاد کاظمی رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی کلان‌شهر کرج، اظهار کرد: به‌تازگی 26 دستگاه تاکسی جدید به ناوگان کرج تخصیص و اضافه‌شده است.

وی اضافه کرد: طبق اعلام اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در بودجه سال آینده اعتباری برای نوسازی ناوگان‌های تاکسیرانی لحاظ نشده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با تأکید بر اینکه متولیان باید پیگیر اختصاص بودجه به نوسازی ناوگان تاکسیرانی باشند، گفت: تزریق اعتبارات ملی برای نوسازی ناوگان‌های تاکسیرانی ضروری است، متولیان امر ازجمله مسئولان دولتی و شهری باید برای تخصیص بودجه به این مهم تلاش کنند.

استاد کاظمی در بخش دیگری به تأکید اعضای شورای شهر بر مناسب‌سازی و ساماندهی پارک‌سوارهای این کلان‌شهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه در حوزه پارک‌سوارهای تاکسی در سطح شهر سرمایه‌گذاری خوبی صورت نگرفته است، اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست زیرا مسافران در این محل‌ها رفت و آمد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته برای پارک‌سوارهای تاکسی در شهر کرج سرمایه‌گذاری انجام‌نشده است، گفت: تلاش کرده‌ایم امسال این مهم عملیاتی شود بااعتباری که در اختیارداریم مقرر است در این حوزه اقداماتی انجام دهیم.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با تأکید بر عملیاتی کردن طرح‌های کلی برای بهبود وضعیت پارک‌سوارهای کرج در سال آینده، گفت: نصب سکو، احداث سایبان مناسب و ارائه خدماتی ازجمله جانمایی سرویس‌های بهداشتی در دستور کار است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها