کد خبر: 253198
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۰۹:۳۷:۰۰
| |

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد:

گوشی‌ها قاچاق وصل نمی‌شوند/ تا دو هفته دیگر مرحله دوم رجیستری اجرا می‌شود

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تلاش عده‌ای برای وصل کردن گوشی‌های قطع شده در طرح رجیستری، گفت: هیچ گوشی تلفن همراه که به واسطه تشخیص قاچاق، قطع شده باشد،‌ تحت هیچ عنوانی دوباره وصل نمی‌شود.

گوشی‌ها قاچاق وصل نمی‌شوند/ تا دو هفته دیگر مرحله دوم رجیستری اجرا می‌شود
کد خبر: 253198
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۰۹:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در مورد برخی صحبت‌ها مبنی بر تلاش عده‌ای برای وصل کردن گوشی‌های قطع شده در طرح رجیستری، گفت: هیچ گوشی تلفن همراه که به واسطه تشخیص قاچاق، قطع شده باشد،‌ تحت هیچ عنوانی دوباره وصل نمی‌شود.

وی افزود: در طرح رجیستری و ثبت مشخصات فنی گوشی تلفن همراه برنامه‌های فناوری و هماهنگی با کمک گمرک و سازمان تنظیم مقررات رادیویی اجرا می‌شود.

وی همچنین در مورد مرحله دوم اجرای رجیستری، گفت: سه‌شنبه هفته قبل، جلسه هماهنگی انجام شد و تا دو هفته دیگر مرحله دوم رجیستری اجرا می‌شود.

به گفته سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزارت صنعت نقش مهمی در شناسایی کالاهای وارداتی دارد.

دهقانی‌نیا افزود: کالاهایی که به صورت رسمی و از طریق گمرکات وارد کشور شده باشد، ثبت مشخصات شده و شناسه کالا دریافت می‌کنند.

وی افزود: در این مرحله 4 کالای «تبلت سیمکارت‌خور، ساعت هوشمند سیمکارت‌خور، بارکد اسکنر بر پایه سیمکارت و مبدل سیار به تلفن ثابت سیمکارت‌خور» مشمول طرح رجیستری و ثبت مشخصات قرار می‌گیرند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها