کد خبر: 264359
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۰۸:۵۵:۰۰
| |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی مسکن مهر پردیس سال 98

حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست بررسی وضعیت واحدهای آماده تحویل و کلنگ زنی پروژه‌های مشارکتی که در بهمن ماه جاری افتتاح خواهند شد،عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی مسکن مهر پردیس سال 98 تعیین تکلیف می‌شوند.

تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی مسکن مهر پردیس سال 98
کد خبر: 264359
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۴ ۰۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حبیب اله طاهرخانی گفت: پی‌گیری تبدیل تفاهم نامه‌ها به قرارداد اتفاقات خوبی را برای مالکان مسکن مهر در پردیس رقم خواهد زد.


وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش شرکت عمران و مدیریت این شرکت افزود: با توجه به ظرفیت بالای پردیس در امور روبنایی، همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش در برنامه‌ریزی برای کوتاه شدن پروسه ‌تحویل مدارس را ضروری دانست.


گفتنی است، طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهر سازی بعد از این نشست از پروژه‌های مسکن مهر در فاز 11 و انبار دپوی پکیج، رادیاتور و متعلقات جانبی سیستم گرمایشی ویژه واحدهای مسکن مهر، انبار دپوی بوستر پمپ، کارگاه رنگ درب واحدها، انبار دپوی درب و مدارس در حال احداث زون 1 فاز 11 به همراه مدیر عامل شرکت عمران و اعضای هیات مدیره این شرکت بازدید کرد.


مسکن مهر شهر جدید پردیس که در 20 کیلومتری پایتخت واقع شده از اواخر دولت دهم آغاز شده اما همچنان مراحل تکمیل برخی از فازها نیمه تمام است.


ساخت این پروژه بزرگ از سال 89 آغاز و تا امروز حدود 29 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و در کل قرار است 82 هزار واحد ساخته و به متقاضیان تحویل شود، بخشی از این پروژه در فاز 3 تحویل داده شده و بخشی دیگر در فازهای 8 ،9 5، 11 در مرحله تکمیل هستند.


شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها