کد خبر: 273152
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۱:۰۸:۰۰
| |

مدیرعامل توانیر خبر داد؛

پاداش 200 میلیارد تومانی توانیر به صنایع و کشاورزی

متولی‌زاده مدیرعامل توانیر اعلام کرد: با توجه به این‌که سیاست توانیر روی بهینه‌سازی مصرف متمرکز شده است، امسال به بخش صنعت و کشاورزی، 200 میلیارد تومان را به‌دلیل همکاری در زمان پیک، پاداش داده‌ایم.

پاداش 200 میلیارد تومانی توانیر به صنایع و کشاورزی
کد خبر: 273152
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵ ۱۱:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| متولی‌زاده امروز در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی با بیان این‌که سیاست‌های تشویقی وزارت نیرو برای مدیریت بار ادامه دارد، گفت: بی‌شک این مساله کفایت نخواهد کرد و خواهش ما این است که بحث استفاده از تبصره 12 در راستای استفاده از سوخت صرفه‌جویی شده دنبال شود که بتوانیم از این طریق نیز بسیاری از چالش‌ها و مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه تجدیدپذیرها نیز ادامه داد: به واسطه تمرکز بر عوارض برق نمی‌توان در این راستا گام برداشت و تمام نیازهای این صنعت را پاسخ داد، به همین دلیل لازم است به سوخت صرفه‌جویی شده نیز توجه شود.

به گفته مدیرعامل توانیر، بحث دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد، مشارکت مردم است، چراکه بخش خصوصی نمی‌تواند تا ابد برق تولیدی خود را به دولت بفروشد، بنابراین لازم است مردم در این مسیر مشارکت داشته باشند. در این راستا نیز وزارت نیرو برنامه‌هایی را در نظر دارد.

متولی‌زاده با اشاره به اصلاح تعرفه‌های مشترکان پرمصرف ابراز کرد: برای اصلاح تعرفه‌های پرمصرف قصد داریم قیمت‌ها را تبدیل به قیمت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر کنیم و پیشنهاد ما این است که مشترکان از این طریق برق خود را خریداری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها