کد خبر: 281358
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۱ ۱۷:۲۸:۰۰
| |

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی:

استفاده از اقتصاد درون‌زا برای توسعه صنایع دریایی در دستور کار است

منصور آرامی عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور عنوان کرد: استفاده از اقتصاد درون زا برای رونق بخش های داخلی با هدف توسعه صنایع دریایی، آبادانی و افزایش اشتغال در کشور در دستور کار این سازمان قرار دارد.

استفاده از اقتصاد درون‌زا برای توسعه صنایع دریایی در دستور کار است
کد خبر: 281358
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۱ ۱۷:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| منصور آرامی روز یکشنبه در بازدید از ستاد مرکزی طرح نوروزی 98 تسهیل سفرهای دریایی هرمزگان مستقر در بندر شهید حقانی، گفت: در همین راستا نیز سرعت بخشی به تولید داخلی با استفاده از وجوه اداره شده از جمله راهبردهای مهم سازمان بنادر است.


وی ادامه داد: در همین رابطه، تسهیلاتی در اختیار فعالان گردشگری و حمل و نقلی برای نوسازی ناوگان سفرهای دریایی، ایجاد مراکز لجستیکی و راه اندازی فعالیت های ارزش افزوده در پسکرانه بنادر قرار خواهد گرفت.


آرامی خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی و صنایع دریایی دارند، می توانند از این وجوه اداره شده به عنوان تسهیلات بانکی با سود صفر درصد استفاده و به رونق تولید در کشور کمک کنند.


این مقام مسوول تاکید کرد: باید زیرساخت ها و پیش نیازهای صنعت گردشگری دریایی در کشور فراهم شود تا شاهد رونق تولید و ارایه خدمات متنوع به مشتریان در بخش صنایع دریایی باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها