کد خبر: 286159
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد؛

تأمین دستگاه‌های مهم کمک ناوبری و بازرسی بار و مسافر از داخل

سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم اغلب نیازهای شرکت از تولیدات داخل تامین شود، اعلام کرد: در سال جدید یکی از دستگاه‌های مهم کمک ناوبری و بازرسی بار و مسافر از محصولات داخلی تأمین خواهد شد.

تأمین دستگاه‌های مهم کمک ناوبری و بازرسی بار و مسافر از داخل
کد خبر: 286159
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیاوش امیرمکری که به منظور بازدید از فرودگاه تبریز وارد این فرودگاه شده بود، ‌در جلسه شورای اداری فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی ‌حضور یافت.

وی در این جلسه اظهار داشت: مهم‌ترین چالش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آغاز سال جدید، بارش‌های شدید و وقوع سیلاب بود که با تلاش عوامل فرودگاه‌های درگیر در حادثه سیل، ‌هیچ‌گونه خسارتی به تاسیسات فرودگاهی وارد نشد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه فرودگاه تبریز در بین فرودگاه‌های کشور گفت: فرودگاه تبریز نقش مهمی در توسعه منطقه شمال‌غرب کشور دارد و مدیران این فرودگاه نیز از سال‌های گذشته جزو لایق‌ترین مدیران فرودگاه‌های کشور بوده‌اند‌.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با نام «سال رونق تولید» گفت: تلاش همگان در سال جدید باید در راستای «حمایت از تولید داخلی» باشد که ما نیز در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تلاش خواهیم کرد اغلب نیازهای شرکت از تولیدات داخلی تامین ‌شود، در همین راستا در سال جدید یکی از دستگاه‌های مهم کمک ناوبری و بازرسی بار و مسافر از محصولات داخلی تامین خواهد شد.

امیرمکری با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در رشد و توسعه شرکت فرودگاه‌ها گفت: در دوره مدیریت جدید حس تعلق خاطر و مشارکت سازمانی‌ تقویت خواهد شد و مدیریت جدید به توان نیروی انسانی شرکت اعتماد کامل دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تقریبا به جایگاه واقعی خود دست یافته است که این موضوع مدیون تلاش همه پرسنل و مدیران شرکت در ادوار گذشته بوده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها