کد خبر: 292034
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۵:۳۵
| |

سخنگوی اتحادیه کسب و کار‌های مجازی خبر داد؛

بازگشت قیمت به سایت‌های درج آگهی/ کف قیمت از سوی اتحادیه‌ها مشخص می‌شود

رضا الفت‌نسب، سخنگوی اتحادیه کسب و کار‌های مجازی اعلام کرد: با همکاری اتحادیه خودرو روزانه قیمت بازار اعلام می‌شود تا فروشندگان نهایتا با 3 درصد نوسان بتوانند آگهی خود را در سایت‌ها درج کند. 

بازگشت قیمت به سایت‌های درج آگهی/ کف قیمت از سوی اتحادیه‌ها مشخص می‌شود
کد خبر: 292034
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۵:۳۵

اعتمادآنلاین| رضا الفت‌نسب، سخنگوی اتحادیه کسب و کار‌های مجازی در خصوص بازگشت قیمت به سایت‌ها گفت: مقرر شده با همکاری اتحادیه خودرو این اتفاق بیافتد و همکاران ما در این اتحادیه به صورت روزانه به ما قیمت‌های کف بازار را اعلام کنند و کسانی که درخواست آگهی دارند نهایتا می‌توانند با نوسان سه درصد قیمت خود را درج کنند و اگر قیمت‌ها بیش از این میزان باشد امکان نشان دادن قیمت در سایت‌ها وجود ندارد.

الفت‌نسب در توضیح نظارت بر روی قیمت‌گذاری‌ها گفت: تعدد در معرفی و فروش خودرو در سایت‌ها خللی در اجرای این برنامه وارد نمی‌کند، زیرا سقف قیمتی در آنجا لحاظ شده و امکان ورود قیمت بیش از آن میزان وجود ندارد.

سخنگوی کسب و کار‌های مجازی اعلام کرد: از لحاظ فنی و زیرساختی سایت‌های درج آگهی امکان پیاده‌سازی این طرح را دارند.

وی در خصوص بحث املاک نیز تصریح کرد: در روز جاری جلسه مشترکی با رئیس اتحادیه املاک داریم و این موضوع را نیز در این جلسه مطرح خواهیم کرد.

الفت‌نسب بیان کرد: نهاد ناظر و قیمت‌گذار چه در بحث خودرو و چه در بحث املاک اتحادیه‌های مربوطه است و اتحادیه کسب و کار‌های مجازی تاثیر آنچنانی بر روی بحث قیمت‌گذاری‌ها ندارد، اما این اتحادیه همکاری کامل با سایر مراکز و نهاد‌ها برای ساماندهی بازار دارد تا از رفتار‌های ناسالم در بحث قیمت گذاری جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: مهمترین نکته در این میان شناسایی و احراز هویت افرادی است که قصد درج آگهی را دارند و در این صورت بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها