کد خبر: 307975
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۴:۲۵:۳۰
| |

معرفی سایت تخصصی یخساز دات نت

سایت تخصصی یخساز دات نت یکی از بهترین و تخصصی ترین سایت های فروش و بررسی دستگاه های سرمایشی می باشد که به عنوان نماینده ی فروش محصولات گروه صنعتی اسکندری شناخته می شود .

معرفی سایت تخصصی یخساز دات نت
کد خبر: 307975
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۴:۲۵:۳۰

اعتمادآنلاین| با ورود به فصل گرما میزان استفاده از یخساز ها ، آبسردکن ها و ... در منازل ، ادارات و معابر عمومی به صورت فزاینده ای افزایش می یابد . در این بین وجود مرجعی تخصصی به منظور بررسی ، مقایسه و فروش دستگاه های مربوطه بسیار مورد نیاز می باشد . سایت تخصصی یخساز دات نت یکی از بهترین و تخصصی ترین سایت های فروش و بررسی دستگاه های سرمایشی می باشد که به عنوان نماینده ی فروش محصولات گروه صنعتی اسکندری شناخته می شود . این گروه صنعتی بیش از 26 سال است که در عرصه تولید انواع دستگاه های سرمایشی فعالیت دارد و در سال 95 به عنوان واحد نمونه صنعتی و تولیدی در شمال غرب کشور انتخاب شد .

با چنین پشتوانه ای و در راستای افزایش کیفیت محصولات ، تکنولوژی های برتر دنیا توسط این گروه صنعتی وارد کشور شده است که در نتیجه ی آن منجربه تولید محصولاتی باکیفیت جهانی در راستای رسیدن به هدف تولید کالای ملی با ارزش، شده است.

در این مقاله قصد داریم به صورت موردی محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی را شرح داده و با آنها آشنا شویم .

محصولات سرمایشی :

یخساز :

یخساز ها از پرمصرفترین کالاها در فصول گرم هستند که در رستوران ها و کافی شاپ ها مصرف بسیار بالایی دارند . تنوع بالایی از یخساز ها در سایت تخصصی یخ ساز دات نت وجود دارند که نمونه های کوچک ساخت شرکت آزتک ترکیه هستند که به صورت اختصاصی توسط گروه صنعتی اسکندری به داخل کشور وارد می شوند . این یخسازها در سایزههای 10 ، 15 و 40 کیلویی عرضه می شوند که قابلیت تولید یخ به اندازه ی عنوان شده در 24 ساعت را دارا می باشند . این نمونه ها علاوه بر اینکه برای استفاده در رستوران ها و کافی شاپ های کوچک مناسب می باشند برای استفاده در خانه نیز مناسب می باشند . یخساز 50 کیلویی آلبرتینی نیز که انتخابی بسیار مناسب برای رستوران ها و کافی شاب می باشد در ترکیه و تحت لیسانس ایتالیا ساخته شده است . این دستگاه ها عملکردی کاملا اتوماتیک داشته و با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا کمترین مصرف انرژی را در کنار بالاترین بهره وری به کاربران ارائه می دهد .

مهمترین ویژگی های یخساز های خانگی و رستورانی :

· استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید دستگاه

· عملکردی کاملا اتوماتیک

· مصرف بهینه ی انرژی در کنار بهره وری بالا

· قیمتی متناسب با کیفیت دستگاه تولیدی

· 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

· ساخت کشور ترکیه ، تحت لیسانس ایتالیا

یخساز های صنعتی از دیگر محصولات موجود در فروشگاه یخ-ساز.net می باشند که برای استفاده در رستوران های بزرگ و مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند .

این دستگاه ها توسط گروه صنعتی اسکندری در داخل کشور تولید شده اند که با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز اروپا در تولید آنها ، بهره وری بسیار بالایی در کنار مصرف پایین انرژی دارد . این دستگاه ها در ظرفیت های 100 ، 200 ، 300 ، 400 و 500 کیلیویی عرضه می شوند که توانایی تولید این مقدار یخ را در 24 ساعت دارا می باشند .

از دیگر محصولات این دسته بندی می توان به کارخانه یخسازی اشاره کرد که از مصارف آن می توان به استفاده در کشتارگاه های مرغ ، استفاده در لنج های ماهیگیری ، استفاده در بچینگ بتن ریزی و همچنین استفاده برای تولید قالب های یخ خوراکی اشاره کرد .

آبسردکن

استفاده از آب خنک گوارا در فصول گرم سال به شدت افزایش می یابد و بسیاری از افراد بخصوص در ادارات و سازمان ها به دنیال خرید دستگاه های آبسردکن باکیفیت در این فصول می باشند . از این رو گروه صنعتی اسکندری اقدام به تولید و واردات دو گروه آبسردکن کرده است که گروهی برای استفاده در منازل و سازمان ها مناسب می باشند و گروهی دیگر با توجه به بدنه ی استیل برای استفاده در سطوح مصرفی بالاتری بهترین انتخاب محصوب می شوند .

آبسردکن های فانتزی : آبسردکن های فانتزی آزتک که توسط گروه صنعتی اسکندری از کشور ترکیه وارد شده است، انتخابی بسیار مناسب برای استفاده در منازل و ادارات می باشد که علاوه بر امکان تولید آبسرد ، امکان تولید همزمان آبگرم را نیز دارا می باشد . این دستگاه ها به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت طول عمر بالایی داشته و مصرف انرژی انها بسیار پایین است .

آبسردکن های استیل : این ابسردکن ها تولید گروه صنعتی اسکندری می باشند و بیشتر برای استفاده در فضاهای باز همچون معابر، مدارس و ... مورد استفاده قرار میگیرند . این دستگاه ها امکان تولید آب سرد در کوتاهترین زمان ممکن را دارا می باشند و به دلیل استفاده از استیل در ساخت بدنه ی آنها، ضد زنگ بوده و طول عمر بالایی دارند . از سویی دیگر به دلیل استفاده از فومهای عایقبندی باکیفیت و چند لایه، امکان نگهداری آب خنک برای مدت زمان بیشتری را در داخل مخزن خود دارا می باشند.

محصولات صنعتی سرمایشی :

از دیگر محصولات سرمایشی موجود در سایت یخ ساز دات نت می توان به دستگاه تولید یخ برفکی ، دستگاه یخ در بهشت ساز و انواع مختلف سردخانه جسد اشاره کرد .

تجهیزات لبنیاتی :

در گذشته به منظور تولید کره و دوغ از مشک های دست ساز استفاده می شد که با توجه به گسترش تکنولوژی در این صنعت، امکان تولید لبنیات با دستگاه های برقی نیز امکان پذیر شده است . از سویی دیگر نیاز بسیاری از کاربران به استفاده از این دستگاه ها در منازل ، موجب به تولید تجهیزات لبنیاتی خانگی شده است . کره گیر برقی که با عنوان مشک برقی نیز شناخته میشود از محبوبترین تجهیزات لبنیاتی خانگی می باشد که امکان تولید کره و دوغ را در ظرفیت های خانگی و به صورت کاملا اتوماتیک مهیا می سازد .

فروش انواع تجهیزات لبنیاتی

کره گیر های موجود در سایت یخ ساز دات نت، تولید گروه صنعتی اسکندری می باشند که با توجه به استفاده از قطعات باکیفیت علاوه بر طول عمر بالا، بهره وری بالایی نیز دارند. این دستگاه ها از انواع مختلف کره گیر های بالازن و پایین زن هستند که در ساز های مختلف 7 ، 13 و 20 بالازن ، 20 ، 30 ، 40 ، 60 ، 100 و 200 پایین زن موجود می باشند .

در این دستگاه ها کافی است کاربر شیر با توجه به ظرفیت دستگاه ، داخل دستگاه ریخته و دکمه ی شروع کره گیری را فشار دهد . پس از گذشت زمان مشخص علاوه بر کره ی تولیدی ، دوغ تولید شده نیز از محفظه ی موجود تخلیه می شود .

برای مشاهده ی انواع کره گیر های برقی تولیدی این گروه صنعتی می توانید به سایت یخ-ساز.net مراجعه نمایید .

سفارش و ارسال :

سفارش در فروشگاه اینترنتی یخ-ساز.net به صورت کاملا انلاین صورت میگرد . البته امکان مشاوره ی رایگان با کارشناسان فروش این فروشگاه نیز امکان پذیر است که میتوانند کاربران را با توجه به نیاز آنها در خرید محصولات مختلف راهنمایی نمایند. پس از سفارش محصول و پرداخت هزینه ، مراحل اماده سازی و پاسخ گویی به سفارش در کمتر از یک روز کاری صورت گرفته و دستگاه با هماهنگی قبلی به ادرس فرد خریدار ارسال می شود . روش های ارسال نیز با توجه به نوع دستگاه به صورت پستی ، اتوبوس ، شرکت های باربری و ... می باشد .

جهت مشاوره در مورد خرید انواع تجهیزات سرمایشی و لبنیاتی با شماره ی تلفن 09143403463 ، کارشناس ارشد فروش شرکت آقای مهندس محمودی تماس حاصل نمایید .

نتیجه گیری :

در این مقاله به صورت مختصر سایت یخ-ساز.net را معرفی کردیم و برخی از پرفروشترین تجهیزات موجود در این فروشگاه را نیز نام بردیم . بدون شک کاربران گرامی با مراجعه به این سایت تنوع بالایی از محصولات مرتبط را مشاهده خواهند کرد که در محیطی کاملا امن ، امکان خرید آنها را خواهند داشت .

تهیه و تنظیم : سایت تخصصی . یخ-ساز.net

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها