کد خبر: 309430
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید؛

بازگشت دوباره کارت سوخت

شکی نیست مدیریت مصرف سوخت یکی از الزامات حال حاضر اقتصادی به حساب می‌آید که در صورت اجرای مجدد کارت سوخت، سوای حفظ ثروت ملی، جلوگیری از قاچاق و مشخص شدن میزان واقعی مصرف، می‌تواند ایران را علاوه بر خودکفایی کامل به یکی از صادرکنندگان این محصول در بازارهای جهانی تبدیل کند.

حجم ویدیو: 1.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 دانلود ویدیو
کد خبر: 309430
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۲۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا اصغرزاده- پس از جنجال‌های فراوان بر سر استفاده از کارت سوخت ، بالاخره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد عرضه بنزین به خودروها از 20 مردادماه امسال فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت انجام می‌شود.

صاحبان خودروها که بر اساس فراخوان پیشین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اطلاعات خود را در سامانه دولت همراه درج و با طی کردن فرایند لازم شماره‌حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام دوباره ندارند.

کسانی که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 یا سامانه دولت همراه برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

در مورد تخصیص سهمیه بنزین به دارندگان خودرو هنوز تصمیم خاصی از جانب دولت گرفته نشده است. پیشتر بر اساس انتشار اخبار نادرست، برخی منابع خبری از گران شدن بنزین و دونرخی شدن آن خبر می‌دادند که این موضوع بعداً تکذیب شد.

شجاع‌الدین بازرگانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت: تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت از سوی دولت برای سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت بنزین ارسال نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها