کد خبر: 314255
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۰ ۱۷:۱۳:۰۶
| |

رپیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

8 برنامه برای حمایت از رونق تولید عملیاتی می‌شود

محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: برای حمایت از تولید و تحقق اقتصاد بدون نفت هشت برنامه در بخش صنعت، کشاورزی و مسکن از سوی سازمان عملیاتی می شود.

8 برنامه برای حمایت از رونق تولید عملیاتی می‌شود
کد خبر: 314255
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۰ ۱۷:۱۳:۰۶

اعتمادآنلاین| محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز اول کارخانه بزرگ تولید بیسکویت در قزوین گفت: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده باید همه کمک کنیم تا تولید داخلی تقویت شود.

وی افزود: برای اینکه از وابستگی به اقتصاد نفتی رها شویم باید به مالیات به عنوان مهمترین منبع درآمد توجه کنیم و در این راستا اصلاح برخی ساختارهای مالیاتی ضروری است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: طرح اصلاح ساختار بودجه نافی برنامه ریزی نیست باید از واحدهای صنعتی حمایت شود.

وی در خصوص معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی کاسپین در محدوده شعاع 120 کیلومتری تهران اظهار داشت: برای کسب درآمد بیشتر موضوع مالیات با شعاع هوایی مطرح شد اما به نظر می‌رسد واحدهای صنعتی مستقر در استان قزوین از شمول مالیاتی برخوردار باشند و به عنوان مسئول بودجه کشور باید به دریافت مالیات توجه جدی شود.

نوبخت در خصوص افتتاح واحد بزرگ تولیدی در قزوین تصریح کرد: این مجموعه یادآور خاطرات شیرینی از یک برند غذایی خوب در گذشته است و امروز توانسته جای خود را در صنعت غذایی کشور باز کند و خوشحالیم که این واحد در قزوین راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: از همه کسانی که در مسیر تولید گام بر می‌دارند باید حمایت و تشکر کنیم که به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کرده اند.

معاون رئیس جمهور گفت: هشت برنامه از سوی سازمان برنامه و بودجه در بخش کشاتورزی، صنعت و مسکن عملیاتی خواهد شد تا تولید رونق بگیرد و در این راستا اصلاح ساختار مالیاتی هم ضروری است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها