کد خبر: 319228
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۰۹:۵۳:۲۸
| |

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام اعلام کرد؛

انجام پرواز حجاج از 19 فرودگاه کشور/ جابه‌جایی 30 هزار زائر از فرودگاه امام

علی رستمی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام اظهار داشت: امسال با وجود تمام مشکلات، شرکت هواپیمایی ایران ایر به تنهایی پروازهای حج را انجام می‌دهد و نهایت همکاری با این ایرلاین برای انجام پروازهای به موقع و بدون تاخیر را خواهیم داشت.

انجام پرواز حجاج از 19 فرودگاه کشور/ جابه‌جایی 30 هزار زائر از فرودگاه امام
کد خبر: 319228
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۰۹:۵۳:۲۸

اعتمادآنلاین| علی رستمی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام در مراسم بدرقه زائران خانه خدا- حج تمتع 98 -با بیان اینکه 30 هزار زائر از 9 استان از جمله البرز، تهران، قم، مرکزی، لرستان، قزوین، کردستان، سمنان و شهرستان کاشان از فرودگاه امام عملیات حج خود را انجام می‌دهند، گفت: پروازهای حج از امروز شروع می‌شوند و تا 14 مرداد ماه ادامه پیدا می‌کنند. همچنین عملیات پروازهای برگشت از 26 مرداد ماه آغاز و تا 17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه پروازهای حج از ترمینال سلام انجام می‌شود که می‌توانیم انتقال حجاج را روان‌تر انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام ادامه داد: امسال با وجود تمام مشکلات، شرکت هواپیمایی ایران ایر به تنهایی پروازهای حج را انجام می‌دهد و نهایت همکاری با این ایرلاین برای انجام پروازهای به موقع و بدون تاخیر را خواهیم داشت.

همچنین در ادامه این مراسم حسین اسفندیاری عضو شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران با بیان اینکه امسال از 19 فرودگاه بین‌المللی پرواز حجاج انجام می‌شود، گفت: امروز به طور همزمان از فرودگاه یزد و زنجان هم اولین پرواز حج انجام شد که این پروازها بدون تاخیر بودند و امیدواریم تمام پروازهای حج امسال بدون تاخیر انجام شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها