کد خبر: 319290
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۱:۱۶:۰۰
| |

معاون ستاد مبارزه با قاچاق به مهر خبر داد؛

تشکیل 5 هزار پرونده قاچاق پوشاک در کشور

مصطفی پورکاظم شایسته، معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: 5هزار پرونده در رابطه با قاچاق پوشاک در سراسر کشور تشکیل شده و ارزش این پرونده ها 200 میلیارد تومان است.

تشکیل 5 هزار پرونده قاچاق پوشاک در کشور
کد خبر: 319290
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی پورکاظم شایسته، معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در رابطه با نتایج اجرای طرح مقابله با برندهای پوشاک قاچاق، گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با برندهای محرز قاچاق در 110 نقطه از مال های بزرگ تهران، تابلوها و ویترین‌های برندهای قاچاق پاکسازی شد.

معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: علاوه بر پاکسازی، حدود 4 میلیارد تومان پوشاک قاچاق نیز از این مجتمع ها جمع آوری شد.

وی ادامه داد: در همین راستا 30 پرونده قضایی تشکیل شد که با جریمه آنها، ارزش پرونده و پوشاک کشف شده به 10 میلیارد تومان خواهد رسید.

شایسته با بیان اینکه علاوه بر تهران در 8 استان دیگر نیز این طرح اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در سراسر کشور در زمینه قاچاق پوشاک 5 هزار پرونده تشکیل شده است که ارزش این پرونده ها 200 میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: با توجه به ممنوعیت ورود پوشاک به کشور در سال 97، اغلب آنچه در فروشگاههای به عنوان برند عرضه می شود، فیک و تقلبی هستند و با نیرنگ به جای اصل و با قیمت گزاف به مردم فروخته می شوند.

این مقام مسئول گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مبارزه با عرضه پوشاک قاچاق مصر است و این موضوع را با قوت ادامه خواهد داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها