کد خبر: 340779
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۵:۱۳:۵۷
| |

با حضور معاون وزیر انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی تونل باختر بیگلری در محور لار به بستک

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عملیات اجرایی تونل شهیده باختر بیگلری در محور لار – بستک آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی تونل باختر بیگلری در محور لار به بستک
کد خبر: 340779
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۱۵:۱۳:۵۷

اعتمادآنلاین| عملیات اجرایی تونل شهیده باختر بیگلری در کیلومتر 65 محور لار - بستک با حضور حسن ‎ نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و معتمدین منطقه لارستان آغاز شد.

با توجه به تکمیل فازهای مختلف برای دوبانده شدن محور لار - بستک و نیز استراتژیک بودن این جاده و فرا منطقه‌ای بودن آن، حذف گردنه پاسخند و ضرورت احداث تونل شهیده باختر بیگلری به طول 430 متر و با اعتباری بالغ بر 189 میلیارد ریال در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان قرار گرفته است.

احداث تونل پاسخند دسترسی لارستان به بنادر آفتاب، چارک، لنگه و در نهایت جزیره کیش را تسهیل کرده و زمینه ساز تحولات تجاری، خدماتی و فرهنگی خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به استان فارس، از پروژه‌های حوزه راه در شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش شامل محور صحرای باغ، فداغ - بیرم (تل تله بیرم )، کمربندی کمال آباد بیرم، تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان)، پروژه خیر ساز دیگ اشکن، پروژه حذف گردنه محمله و محور باغان - کورده بازدید کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها