کد خبر: 345752
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۶:۳۴:۱۶
| |

سعید سلطانی، مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور:

40 درصد واحد‌های دامداری در تعطیلی به سر می‌برند/ احداث واحد جدید دامداری صرفه اقتصادی ندارد

سلطانی گفت: با توجه به آنکه 40 درصد واحد‌های دامداری در تعطیلی به سر می‌برند، از این رو سرمایه‌گذاران می‌توانند در این واحد‌های تعطیل سرمایه‌گذاری کنند که با این وجود دیگر نیاز نیست 2 سال اقدام به ساختمان‌سازی کنند.

40 درصد واحد‌های دامداری در تعطیلی به سر می‌برند/ احداث واحد جدید دامداری صرفه اقتصادی ندارد
کد خبر: 345752
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۶:۳۴:۱۶

اعتمادآنلاین| سعید سلطانی، مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور درباره آخرین وضعیت دریافت مجوز دامداری بیان کرد: سرمایه گذاران علاقه‌مند در حوزه دامداری می‌توانند به نظام مهندسی استان و شهرستان خود مراجعه کنند تا پس از کسب اطلاع از شرایط نسبت به دریافت مجوز دامداری اقدام کنند چرا که در صورت ممنوعیت احداث دامداری در یک منطقه، سازمان نظام مهندسی کشاورزی به سرمایه گذاران حوزه اطلاع رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد واحد‌های دامداری در تعطیلی به سر می‌برند، بیان کرد: براین اساس سرمایه گذاران این حوزه می‌توانند در این واحد‌های تعطیل سرمایه گذاری کنند که با این وجود دیگر نیاز نیست 2 سال اقدام به ساختمان سازی کنند، چند ماه برای دریافت مجوز منتظر استعلام سازمان دامپزشکی، وزارت راه و شهرسازی، محیط زیست و ... باشند.

سلطانی ادامه داد: در شرایط فعلی که بیش از 40 درصد واحد‌های دامداری در تعطیلی به سر می‌برد، توصیه می‌کنم افراد بی تجربه در این حوزه ورود نکنند تا به سرنوشت دامداری‌های تعطیل دچار نشوند.


به گفته این مقام مسئول، در شرایط فعلی اقتصاد، احداث واحد دامداری جدید صرفه اقتصادی ندارد و بعید است که افراد به دنبال سرمایه گذاری در این حوزه باشند.

مدیر عامل اتحادیه دامداران در پایان میزان سرمایه گذاری در این بخش را تابع میزان زمین، تعداد راس، سازه و بسیاری از عوامل دیگر دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها