کد خبر: 346080
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به اقدام دولت در حذف یارانه ثروتمندان:

یارانه افراد نیازمند قطع شده که باید اصلاح شود/ با حذف یارانه ثروتمندان می‌توان پروژه‌های عمرانی را راه‌اندازی کرد

عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده مجلس، گفت: در روند حذف یارانه ثروتمندان سهوا یارانه افراد نیازمند حذف شده که این موضوع قابل اعتراض است و باید اصلاح شود. این افراد نیازمند هستند و باید روند پرداخت یارانه به آنها ادامه پیدا کند.

یارانه افراد نیازمند قطع شده که باید اصلاح شود/ با حذف یارانه ثروتمندان می‌توان پروژه‌های عمرانی را راه‌اندازی کرد
کد خبر: 346080
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده آمل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، با تاکید بر لزوم حذف یارانه ثروتمندان، گفت: حذف یارانه ثروتمندان قانون است، مگر می‌شود با قانون مخالفت کرد؟ کدام قانون گفته است به کسی که نیاز ندارد یارانه نقدی بدهید؟

او به روند حذف یارانه ثروتمندان اشاره کرد و ادامه داد:در روند حذف یارانه ثروتمندان سهوا یارانه افراد نیازمند حذف شده که این موضوع قابل اعتراض است و باید اصلاح شود. این افراد نیازمند هستند و باید روند پرداخت یارانه به آنها ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس همچنین به تاثیر حذف یارانه ثروتمندان در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: عدد و رقم یارانه برای هر فرد کم است، اما در کل بسیار زیاد است و اگر یارانه ثروتمندان حذف شود، اتفاق مهمی رخ می‌دهد.

یوسفیان‌ملا توضیح داد: با حذف یارانه ثروتمندان بخشی از پروژه‌های عمرانی کشور می‌تواند راه‌اندازی شود و وضعیت اقتصادی بهبود پیدا می‌کند.

او به دولت توصیه کرد افراد ثروتمند را شناسایی کند و مبنا را خوداظهاری نگذارد. همچنین تا مطمئن نشده‌اند که فردی نیازمند نیست یارانه او را قطع نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها