کد خبر: 406705
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۵:۵۲
| |

نرخ میوه‌های نوبرانه در عید فطر اعلام شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه وجود ندارد، قیمت میوه‌های نوبرانه را اعلام کرد.

نرخ میوه‌های نوبرانه در عید فطر اعلام شد
کد خبر: 406705
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۵:۵۲

اعتمادآنلاین| اسداله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به پایان ذخایر میوه‌های زمستان در سردخانه ها، میوه‌های نوبرانه فصل جایگزین شدند.

او با اشاره به نرخ میوه‌های نوبرانه افزود: در حال حاضر هر کیلو گوجه سبز شمال با نرخ 4 هزار تا 13 هزار تومان، گوجه سبز برغان 8 هزار تا 20 هزار تومان، توت فرنگی جیرفت 6 هزار تا 15 هزار تومان، توت فرنگی کرج 15 هزار تا 25 هزار تومان، دستنبو 2 هزار و 500 تا 5 هزار تومان، شاه پسند 4 هزار تا 7 هزار تومان، طالبی 4 هزار تا 8 هزار تومان، هندوانه یک هزار و 200 تا 2 هزار و 800 تومان، زردآلو شیراز 20 هزار تا 33 هزار تومان و زردآلو کاشان 10 هزار تا 18 هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب 35 درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کارگر با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه‌های نوبرانه وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به فراوانی تولید، قیمت میوه‌های نوبرانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بسیار مناسب است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت کنونی هر کیلو پیاز را یک هزار و 500 تا 3 هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به مازاد تولید و محدودیت صادرات، قیمت پیاز جوابگوی هزینه‌های تولید نیست.

او در پایان تصریح کرد: با توجه به اقلیم 4 فصل ایران و پایان ذخایر سردخانه، میوه‌های فصل جدید جایگزین می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها