کد خبر: 492539
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۵:۱۳:۴۷
| |

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران:

هرگونه افزایش قیمت مرغ خلاف است

استاندار تهران اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت مرغ خارج از قیمت مصوب تعیین شده خلاف است که تعزیرات به شدت با متخلفان برخورد می‌کند. نرخ مرغ هر کیلویی 24 هزار و 900 تومان تعیین شده است.

هرگونه افزایش قیمت مرغ خلاف است
کد خبر: 492539
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۵:۱۳:۴۷

اعتمادآنلاین| استاندار تهران اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت مرغ خارج از قیمت مصوب تعیین شده خلاف است که تعزیرات به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم از کشاورزان که در محل استانداری تهران برگزار شد گفت: نرخ مرغ هر کیلویی 24 هزار و 900 تومان تعیین شده است.

وی افزود: در استان تهران بالغ بر 46 هزار هکتار به کشت گندم اختصاص دارد و 205هزار تن تولید گندم استان است که البته کمبود مراکز خرید و اختلاف قیمت در بازار آزاد دلایل عدم رضایت کشاورزان بود به همین منظور افزایش مراکز خرید گندم را در دستور کار داریم

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای افزایش قیمت نان هیچ تصمیمی گرفته نشده و هرگونه افزایش قیمت نان غیرقانونی است و تعزیرات به سرعت ورود پیدا می کند.

وی تاکید کرد: آنچه که مشخص است 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت آبی گندم اختصاص دارد و به ازای هر هکتار 4.5 تن برداشت گندم داریم.

به گفته استاندار تهران، امسال نرخ خرید تضمینی گندم دو برابر افزایش داشته اما با افزایش عوامل تولید نظیر قیمت کود و سایر عوامل باید شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که ابتکار عمل از دلالان و واسطه ها که با سوداگری اقدام به خرید گندم می کنند.

وی تاکید کرد: فرمانداران با حساسیت خاصی مشکلات کشاورزان تولیدکنندگان گندم رصد کنند و فعالیت دلالان را محدود کنند که البته مشوق ها برای تولیدکنندگان گندم باید افزایش پیدا کند و از طرفی مراکز خرید گندم در استان تهران افزایش یابد چرا که ایحاد انگیزه برای کشاورزان می شود.

محسنی بندپی یادآور شد: پرداخت به موقع خرید گندم و رصد مشکلات کشاورزان دو عامل مهم در ایجاد انگیزه برای کشاورزان گندم است.

به گزارش ایرنا، جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم عصر امروز/ چهارشنبه در محل استانداری تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها