کد خبر: 520953
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۱:۵۷:۰۰
| |

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران:

مصرف گاز معادل 2 فاز پارس‌جنوبی افزایش یافت

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: میزان مصرف گاز بخش خانگی هم اکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40 تا 50 میلیون متر مکعب معادل 2 فاز پارس جنوبی افزایش یافته است.

مصرف گاز معادل 2 فاز پارس‌جنوبی افزایش یافت
کد خبر: 520953
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۱:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا جولایی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه میزان مصرف گاز بخش خانگی هم اکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40 تا 50 میلیون متر مکعب معادل 2 فاز پارس جنوبی افزایش یافته است، اظهار داشت: این میزان مصرف با توجه به اینکه فصل سرما و افزایش مصرف زودتر شروع شده تمهیدات ما را نسبت به سال قبل متفاوت کرده است.

به گزارش ایلنا، وی در مقایسه مصرف گاز در ایران با استاندارهای جهانی گفت: ما اکنون سه برابر اروپا چه در بخش گاز و چه برق بیشتر مصرف می‌کنیم، کل تراز انرژی ما تفاوت چشمگیری با کشورهای پیشرفته دنیا دارد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر گاز با ارزش افزوده همراه است ما وقتی گاز را که به این سبک به مصرف خانگی می‌رسانیم ارزش افزوده را از کشور می‌گیریم و به مصرف خانگی که هیچ سودی برای ما ندارد، می‌رسانیم و این در حالی است که وظیفه داریم گاز صنایع را هم تامین کنیم چون سود اقتصاد صنایع نهایتا به خود مردم برمی‌گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها